Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:29:00 GMT

تولد نوزاد عجول در بالگرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۷۹۶

مسوول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: نوزاد گلستانی پیش از رسیدن مادرش به بیمارستان در بالگرد اورژانس هوایی متولد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسوول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: نوزاد گلستانی پیش از رسیدن مادرش به بیمارستان در بالگرد اورژانس هوایی متولد شد.

نوید مازندرانی عصر امروز جمعه اظهار داشت : عصر امروز وضعیت نامناسب یک زن باردار مرزنشین در منطقه داشلی برون گنبد به مرکز پیام اورژانس مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود : در پی این تماس ،بالگرد اورژانس برای انتقال زن بدحال به منطقه اعزام شد که در حین انتقال وی به بیمارستان تامین اجتماعی گنبد، با کمک عوامل اورژانس، زایمان مادر ۱۹ ساله در بالگرد انجام و مادر و نوزاد تحویل بیمارستان تامین اجتماعی گنبد شدند.

بیمارستان های پیامبر اعظم (ص) و تامین اجتماعی گنبدکاووس، امیرالمومنین (ع) کردکوی، رسول اکرم کلاله، بقیه الله علی آباد و آل جلیل آق قلا امکان فرود بالگرد اورژانس را دارند و در گرگان هم از باند لشکر ۳۰ پیاده برای فرود بالگرد استفاده می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز