Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال اسکوچیچ و خطیبی برای بهبود وضعیت خود در جدول لیگ

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته پانزدهم، دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز فردا به مصاف هم خواهند رفت.

هفته پانزدهم لیگ برتر
صنعت نفت آبادان-ماشین سازی تبریز
شنبه 23 آذر 1398 ساعت 16:40
آبادان- ورزشگاه تختی

داور: حمید حاج ملک -کمک ها: مهدی عالیقدر و عسگر محمدی

پیش بازی

علی رغم مشکلات مالی صنعت نفت آبادان، این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ توانسته است در نیمه بالای جدول جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال همچنان برای هدف های بعدی و به خصوص کسب سهمیه، مربی کروات راه زیادی را باید طی کند. شاید بازی با ماشین سازی بتواند دریچه امید را به روی آبادانی ها باز کند. از طرفی تیم خطیبی نیز با پیروزی هفته گذشته خود برابر تراکتور، حالا با انگیزه مضاعفی برابر نفت آبادان قرار خواهند گرفت.

نفت آبادان در 13 بازی اخیرش، 6 برد، 5 تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و در رتبه ششم جدول لیگ قرار دارد. از طرفی در آمار ماشین سازی، 5 برد، 4 تساوی و 4 باخت دیده می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر