Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سپاهان اصفهان گفت: پنالتی برای تیم پیکان رخ نداد اما پنالتی ما درست بود. باید علیه این هجمه‌ها بجنگیم و نتیجه بگیریم. بازیکن پیکان دست استنلی را کشید و پنالتی بود. البته باید نظر کارشناسان را هم پرسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام نیازمند بعد از کسب پیروزی‌ مقابل پیکان اظهار داشت:

بازی امروز نقاط مثبت زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدت‌ها پنالتی گل نکردن، امروز‌ پنالتی را گل‌ کردیم. بعد از چند بازی توانستیم این دیدار را بدون گل خورده و با ۳ امتیاز به اتمام برسانیم. از این بابت جای خوشحالی دارد.

دروازه‌بان سپاهان افزود:

بازیکن پیکان دست استنلی را کشید و پنالتی بود. البته باید نظر کارشناسان را هم پرسید. پنالتی هم برای پیکان رخ نداد. فکر می‌کنم امروز صحنه مشکوک و تأثیرگذار داوری نداشتیم. تیم برتر زمین بودیم و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. پیکان نیز موقعیت‌هایی داشت اما در مجموع ما بهتر بودیم.

وی تصریح کرد:

تیم بالای جدول هستیم و در تیم‌های دیگر ترس وجود دارد. این هجمه‌ها طبیعی است. اشتباهات داوری را علیه تیم ما می‌بینند و اشتباهات داوری که به ضرر ما است را نمی‌بینند. کسی از گل آفساید نساجی صحبتی نکرد.

نیازمند گفت:

با حمایت هواداران، باشگاه و بازیکنان خوبی که داریم، باید علیه این هجمه‌ها بجنگیم و نتیجه بگیریم. شاید برای هواداران قهرمانی نیم‌فصل مهم باشد اما قهرمانی در پایان فصل مهم است. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد کلین‌شیت عنوان داشت:

باعث مباهات است که توانستم دوباره کلین‌شیت کنم. امیدوارم این روند خود را همراه سپاهان داشته باشیم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان سپاهان پیام نیازمند پیکان سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش‌سه"، این متن اعتراضی در واکنش به تصمیمات داوری یک روز پس از پیروزی سبزپوشان در ورزشگاه خانگی منتشر شده که موفق شدند با دو گل آلومینیوم را شکست دهند تا در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

این متن اعتراضی با ضمیمه شدن ویدئویی روی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفته و به شرح زیر است: 

پنالتی‌ترین پنالتی‌ها که گرفته نشد.
در این ویدیو شاهد سرنگونی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن در محوطه جریمه تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر و آلومینیوم هستید که داوران اعتقادی به پنالتی نداشتند اما به زعم کارشناسان داوری می‌بایست برای سبزپوشان اصفهانی پنالتی اعلام می‌شد.
این در حالی است که تمام این تصمیمات در شرایطی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در فولادشهر اتخاذ شده که نتیجه مسابقه در آن لحظه صفر بر صفر بوده و اعلام پنالتی می‌توانست نتیجه مسابقه را به نفع سبزپوشان تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت