Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونبرگ از دیدن عملکرد جوانان آرسنال به وجد آمده است.

طرفداری - فردی لیونبرگ، سرمربی موقت آرسنال می‌گوید این باشگاه نمی‌تواند صرفا به جوانانش دل ببندد.

به گزارش اسکای اسپورتس، توپچی‌ها که روز یکشنبه در دیداری دشوار میزبان منچسترسیتی خواهند بود، اخیرا با درخشش جوانانشان مقابل استاندارد لیژ بلژیک در لیگ اروپا، از مرحله گروهی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونبرگ که کماکان سرمربی تیم است، می‌گوید:

آرسنال بازیکنان جوان فوق العاده‌ای دارد. در عین حال سعی دارم به مردم و هواداران یادآوری کنم که این بازیکنان، جوان هستند و آنهایی نیستند که باید امید باشگاه را به عملکردشان گره زد. این برای آنها فشاری گزاف است. بله اگر آنها پیشتر قرض داده شده بودند یا 50-100 بازی در رده بزرگسالان انجام داده بودند، شاید اشتباهاتشان را در همان باشگاه‌ها مرتکب می‌شدند. [ولی حالا که آنها مستقیما از آکادمی به تیم اول آمده‌اند] اشتباهاتی مرتکب خواهند شد. این برای بازیکن جوان یک اتفاق عادی است. آنها از این اشتباهات یاد می‌گیرند. این تنها راه بهتر شدن است. این جوانان نیاز دارند بازی کنند. از عملکردشان کاملا تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. به خصوص بابت انرژی‌شان در زمین. آنها ترسی ندارند. اشتباه می‌کنند اما دوباره برمی‌گردند و تلاش می‌کنند. دیدن‌شان مایه خرسندی است. در عین حال نمی‌توانیم از اهمیت نقش بزرگ‌ترهای تیم و صحبت‌های مداوم آنها با جوانان هم چشم پوشی کنیم. آنها سعی دارند به جوانان باشگاه نکات لازم را گوشزد کنند. به بزرگ‌ترهایی که واقعا دوست دارند به جوان‌ها کمک کنند، افتخار می‌کنم.

آرسنال به عقب افتادن از حریفان عادت کرده؟ گاهی در ضد حملات و حرکات سریع انتقالی رسوخ پذیر نشان می‌دهیم. اما مدت‌ها است تیم این نقطه ضعف را دارد. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف کوچک را حل کنیم. مشخصا سازماندهی تیم ما در حال بهتر شدن است ولی باید زمان داد. من چوب جادویی ندارم! بازیکنان در مسیر رشد هستند و تیم بهتر می‌شود اما ما به عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم نه فقط چهار نفر خط دفاعی.

آیا دوست دارم سرمربی دائمی آرسنال شوم؟‌ نظر من زیاد مهم نیست چون برای کار روزانه اینجا هستم. سعی می‌کنم به چیز دیگری فکر نکنم چون کاملا به کارم بی ارتباط است. هیچ بحثی درباره نقل و انتقالات با من نشده است. تنها حرفی که باشگاه به من زده این است که کارم را روزانه انجام بدهم و بعدا آنها به من درباره تصمیمشان اطلاع خواهند داد. به این تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم.

دیدار مقابل منچسترسیتی؟ از نظر من سیتی یک سبک فوتبالی بسیار جذاب و زیبا دارد. آنها سالیان طولانی است که در کنار هم بازی می‌کنند. بنابراین آنها می‌توانند بدون هیچ دشواری خاصی، مسیر توپ و جایگیری یکدیگر را تشخیص بدهند. به عنوان رقیب، بازی کردن مقابل سیتی بسیار دشوار است. من اعتقاد زیادی به ثبات و تداوم دارم و از نظر من هر چه شما بیشتر با هم تیمی‌هایتان بازی کنید، بهتر می‌توانید بازی کنید چون می‌دانید بازیکن کناری‌تان چطور بازی می‌کند. بنابراین تیمی که چنین ترکیبی داشته باشد که سیتی دارد، مدام بهتر و بهتر می‌شود و مقابله با آنها برای حریف هم دشوار و دشوارتر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم