Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری  در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ کوهستان بهمن ماه برگزار خواهد شد تاثیر به سزایی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ دارد. در کشور‌های همسایه ایران رقابت‌های بین المللی زیادی برای کسب تجربه وجود دارد، اما قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ جایی برای آزمون و خطا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همیشه تلاش می‌کنم در بالاترین حد آمادگی ام در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنم. ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌توانیم بیشترین امتیاز را برای ارتقا رنکینگ کسب کنیم. این رقابت امتیاز بالایی دارد چرا که تیم ملی نمی‌تواند در رقابت‌های متعددی شرکت کند.

او درباره کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: ما ۵ درصد شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم که شانس زیادی نیست. البته من اظهار نظر در مورد این موضوع را به کارشناسان این رشته واگذار می‌کنم. همچنین کشور چین در ماده کوهستان توانسته سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

او افزود: اگر بتوانم در فاصله باقی مانده حامی مالی جذب کنم می‌توانم در سایر رقابت‌ها شرکت کنم و امتیاز‌های بیشتری کسب کنم.

ملی پوش دوچرخه سواری اظهار کرد: مثل هر سال تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم چرا که سعی می‌کنم بهترین مسابقه ام را به نمایش بگذارم تا در نهایت مدال کسب کنم. باتوجه به تجربیات و همچنین شرایط موجود تصمیم گرفتم که بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با یک گروه فنی تمرین کنم تا بتوانم نتایج بهتری کسب کنم. تمام ورزشکاران بزرگ این روش را برای پیشرفت انتخاب می‌کنند و منتظر کمک فدراسیون و دیگران نیستند. البته رئیس فدراسیون، دبیر، مدیر تیم‌های ملی و کادر فنی نیز با بنده هم نظر بودند و با انجام تمرینات من موافقت کردند.

او در پایان بیان کرد: هدف بزرگ من در ۴ سال آینده کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و حضور در المپیک ۲۰۲۴ است. با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ بانوان برای اولین بار می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادیم/ اواخر آذر انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم