Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، همکاری مشترک در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل در زمینه های جاده‌ای، ریلی و هوایی با اولویت پروژه‌های مشترک ۲ استان، استفاده از ظرفیت و توانمندی فنی و مهندسی ۲ استان در پروژه‌های عمرانی، دولتی و خصوصی و قرار گرفتن کالاها و محصولات ساختمانی و عمرانی دو استان در فهرست بهای در اختیار پیمانکاران، از مفاد این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ۲ استان طبق تفاهم‌نامه یاد شده، ضمن اعلام آمادگی و همکاری درخصوص برقراری پروازهای بین ۲ استان و تعریف مسیرهای پروازی مشترک از جمله؛ مشهد- بیرجند- زاهدان به چابهار و تهران- بیرجند- زاهدان به چابهار و همچنین همکاری لازم در زمینه تأمین انواع دام سبک و سنگین به منظور تأمین مواد پروتئینی مورد نیاز دو طرف به جمع‌بندی می‌رسند.

چندی پیش استاندار خراسان جنوبی در راستای توسعه استان، تفاهم‌نامه‌ای با استاندار یزد امضا کرد.

استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در بدو ورود به زابل مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفت و به همراه وی از بازارچه مرزی و چاه نیمه‌های سیستان بازدید کرد.

 محمدصادق معتمدیان همچنین در آغاز سفر سه روزه خود به سیستان و بلوچستان، مراکز تحقیقاتی این استان را  مورد بازدید قرار داد.

بازدید از مرکز تحقیقات دانشگاه زابل، سایت پژوهشی دانشگاه سیستان، مرکز تحقیقات دام اصیل سیستان و مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان زهک نیز از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در سفر به سیستان و بلوچستان بود.

محمدصادق معتمدیان و استاندار سیستان و بلوچستان همچنین از سد و چاه ژرف سیستان و مرز میلک زابل برای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک بازدید کردند.

حضور در آیین آغاز طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از مهمترین برنامه‌های سفر سه روزه استاندار خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استفاده از ظرفیت خراسان جنوبی روابط عمومی سیستان و بلوچستان یزد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند

همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور، هشت سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری‌های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند