Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو از شرایط تیمش و احساسش نسبت به تمدید قرارداد کلوپ گفت.

طرفداری- ژوزه مورینیو سرمربی تیم تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با وولورهمپتون حاضر شد و درباره مسائل نقل و انتقالاتی و شرایط تیمش مطالبی را عنوان کرد.

تمدید قرارداد کلوپ

اول از همه فکر می کنم که همه در لیورپول  از این تمدید قرارداد خوشحال هستند، یورگن هم خوشحال است، زیرا اگر نبود این قرارداد را امضا نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن، مدیران لیورپول هم خوشحال هستند، زیرا اگر خوشحال نبودند دلیلی نداشت که این قرارداد را به او پیشنهاد دهند. واضح است که این خبری بسیار عالی برای هواداران لیورپول است، چون آنها عشق کلوپ اند.بازیکنان هم به دلیل روایط عمیقی که بین آنها و کلوپ ایجاد شده از این اتفاق خوشحال هستند. و در نهایت این یک خبر خوب برای کل لیگ برتر است، از این رو که ما دوست داریم بهترین بازیکنان و سرمربی ها را در اینجا داشته باشیم و او هم یکی از بهترین هاست. تمام جنبه های این قضیه مثبت هستند.

شرایط مصدومان تیم برای بازی با وولورهمپتون

هیچ مصدومی در سفر به مونیخ ندادیم و بازیکنانی که با ما به وولورهمپتون نیامده اند هم در سلامت کامل به سر می برند. وینکس تنها بازیکنی است که اخیرا مصدوم بود وحالا به لیست تیم برگشته. نمی دانم که شرایط بازی کردن دارد یا نه، اما او در تمرینات به طور کامل حاضر بود. تنها خطری که در این بخش ما را تهدید می کند نبود مصدومانی ست که مدت طولانی آنها را در اختیار نخواهیم داشت.

دنی رز 

18 ماه زمان زیادی است و قرارداد او به مانند برخی از بازیکنان نیست که در ماه ژوئن یا ژولای به پایان برسد، از قرارداد او زمان زیادی باقی مانده است. نگرانی بابت او ندارم.

برنامه های تاتنهام برای ژانویه

می خواهیم کارمان را انجام دهیم، کار هایی که اکنون وقت انجام آنها را نداریم، هر روز با تیمم کار خواهم داشت و برنامه ویژه ای برای آن ها دارم. عاشق پیش فصل هستم اما شرایط طوری رقم خورد که فرصت نداشتم تمرینات پیش فصل تاتنهام را برگزار کنم. قصد داریم بخشی از این تمرینات را در ماه ژانویه داشته باشیم و بقیه آنرا در ماه فوریه که در لیگ برتر بازی نداریم انجام دهیم. این همان زمانی است که من لازم دارم. تقویم رقابت ها به ما زمان زیادی نمی دهد و ما می خواهیم از وقفه ای که به وجود می آید استفاده کنیم. 

نونو اسپیریتو

به نظرم او دارد پاداش کارهایی را که انجام داده است می گیرد و لیاقت بیشتر از این ها را دارد. تا کنون کار فوق العاده ای انجام داده. فکر کنم او از شنیدن حرف های من خوشحال خواهد شد، امیدوارم منظور حرف هایم را درک کند، او در سرمربیگری بسیار بهتر از زمانی که فوتبالیست بود کار می کند. البته منظورم این نیست که بازیکن بدی بود، منظورم این است که او در سرمربیگری بسیار بسیار بهتر است. او کار خیلی بزرگی انجام داده است و به نظرم یک از بهترین تیم های لیگ را از نظر تاکتیکی دارد و وقتی که این را می گویم به این معنا نیست که بخواهم بگویم چه سبکی بازی می کنند با به بهترین شکل ممکن سبک شان را اجرا می کنند. منظورم این است که سبکی که وولورهمپتون می خواهد بازی کند دقیقا همان سبکی ست که او می خواهد از تیمش ببیند. بازیکن هایش بسیار هماهنگ و باکیفیت هستند و با ایده های او برای تیم سازگاری دارند.  

حضور لوسلسو در بازی

او بازیکن تیم ماست، ترکیب ما از لحاظ تعداد بازیکن، بزرگ نیست و او قطعا برای ما بازی خواهد کرد، چون غیرممکن است همیشه یک بازیکن را در یک پست بازی دهیم. با این حال واضح است که اَلی و سون برای حضور در ترکیب نسبت به او یک قدم جلوترند. نمی توانم این را پنهان کنم که بعضی از بازیکنا از دیگر هم پست هایشان به دلیل عملکردی که داشته اند برای بازی کردن ارجح ترند و اگر بخواهید بدانید که آیا او یکشنبه از ابتدا بازی خواهد کرد باید بگویم که این طور نیست.

رایان سسنیون در دفاع چپ

نمی توانم 100% اطمینان بدهم که او در بازی حضور خواهد داشت، زیرا بعضی وقت ها مواردی شما را از گرفتن بعضی تصمیمات باز می دارند. اما به نظرم با وضعیتی که او دارد و پیشرفتی که داشته است برای بازی در لیگ برتر به عنوان یک دفاع چپ مناسب نیست.

 

خرید مدافع در ژانویه

خریدی در دفاع نخواهیم داشت. به نظرم گل های خورده تیم تنها به مدافعان مربوط نمی شوند، بلکه این به سبک بازی تیم برمی گردد. و مربوط به مدافعان نمی شود. مدافعان مان بازیکنان خوبی هستند.

 

پست اصلی خوان فویس

بستگی دارد که شما چه انتظاراتی از یک دفاع راست یا یک دفاع وسط دارید، اگر دفاع راستی مانند اوریه می خواهید، او نمی تواند چنین نقشی را برای شما بازی کند. اما اگر دفاع راستی می خواهید که مایل به وسط زمین بازی کند و بالانس تیم را بالا ببرد، فویس برای شما گزینه مناسبی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید 3ساله کونسیسائو
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏