Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:43:28 GMT

فعالیت مدارس شازند با تاخیر آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۶۰۲

فعالیت مدارس شازند با تاخیر آغاز می‌شود

در این اطلاعیه که جمعه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: همه دوره‌های تحصیلی شهرستان شازند و منطقه سربند، شهر و روستا در نوبت صبح فردا شنبه بیست و سوم آذرماه با تأخیر و ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرده است : تصمیم تاخیر در آغاز فعالیت مدارس این مناطق با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور رفاه حال دانش‌آموزان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه افزوده است : فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان عادی خواهد بود و در ساعت مقرر آغاز به کار  می‌کنند.

بر اساسی گزارش اداره کل هواشناسی استان مرکزی از روز جمعه عبور موج کم دامنه بارشی جدیدی موجب بارش باران و در مناطق سردسیر برف شده است.

بر این اساس در روزهای ابتدایی هفته آینده جوی پایدار در این استان پیش‌بینی می‌شود اما سامانه بارشی جدید و به طور نسبی قوی از روز دوشنبه هفته آینده از نواحی جنوب غرب وارد کشور می‌شود که استان مرکزی را از روز سه‌شنبه تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شازند به مرکزیت شهری به همین نام در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد و دارای آب و هوای کوهستانی است.  

سربند نیز یکی از سه بخش شهرستان شازند که در جنوب این شهرستان واقع شده و مرکزیت آن شهر هندودر  است.

۷ ۲۲هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۶۹  واحد آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش استان اشتغال بارش باران دانش آموز دانش آموزان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد