Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان سایپا خواهد بود.

 

سرخ‌ها برای این بازی غایب سرشناسی نخواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا کالدرون دست بازی در انتخاب بازیکنان برای ترکیب اصلی داشته باشد.

 

در ترکیب پرسپولیس حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه قابل پیش‌بینی است و در خط دفاعی این تیم شانس بازی شجاع خلیل‌زاده در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان بالا خواهد بود و به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی باز هم جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری باز هم در میان بازیکنان اصلی خواهد بود و در سمت چپ احتمال بازگشت محمد نادری به ترکیب اصلی وجود خواهد داشت چرا که انصاری در بازی‌های اخیر از فرم ایده‌آل خود به دور بوده و به نظر می‌رسد این بازیکن چپ پا با توجه به فشردگی بازی‌ها نیاز به استراحت دارد.

 

در خط میانی زوج محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی بار دیگر در میانه میدان پرسپولیس به کار گرفته خواهد شد و در جناحین خط هافبک مهدی ترابی و بشار رسن بازی خواهند کرد. وحید امیری مهاجم کاذب پرسپولیس خواهد بود و علی علیپور نیز به عنوان مهاجم نوک در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان خواهد رفت.

 

گفتنی است این بازی از ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!