Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:34:41 GMT

مدیرعامل استقلال زودتر معرفی شود تا تیم لطمه نخورد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۶۴۷

مدیرعامل استقلال زودتر معرفی شود تا تیم لطمه نخورد

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص استعفای فتحی و گزینه هایی که برنامه های خود را برای مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش داده اند، گفت: مدت ها پیش باید این اتفاق می افتد. فتحی نتوانست باشگاه استقلال را مدیریت کند.   او تنها حرف هایی می زد که دل خوش کننده بود و اما در عمل اتفاقی نمی افتاد و دیدیم که در دیدار برابر پیکان، هواداران استقلال در طول زمانی که در ورزشگاه حضور داشتند، مرتب علیه وی شعار داده و خواستار برکناری او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورمزیار تصریح کرد: در دیدار برابر پیکان شاهد بودیم که نبود سرمربی کنار خط چقدر به استقلال لطمه زد. اگرچه بزرگترهای تیم تمام تلاش خود را به کار بستند تا آرامش در اردوی استقلال باقی بماند اما کاملاً مشهود بود که تیم شرایط قبل را ندارد. بازیکنان ناراحت و عصبی هستند و این مسئله باعث شد تا همانند گذشته بازی های باکیفیتی از استقلال نبینیم.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد بازگشت سرمربی ایتالیایی آبی پوشان گفت: استرا قول داده بود که به محض اینکه مشکلاتش در ایتالیا برطرف شود به زودی به ایران بازخواهد گشت و بنابراین امیدواریم حالا که وزارت امور خارجه به مشکلات او رسیدگی کرده و همه چیز به آرامش می رسد استراماچونی هرچه زودتر به ایران بازگشته و دوباره سکان هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

ورمزیار در خصوص حمایت هواداران از استراماچونی و تیمشان گفت: خوشحالم که استقلال هوادارانی اینچنین متعصب دارد. آنها در طول چند روز گذشته که استراماچونی از ایران رفت، به شدت پیگیر وضعیت او بودند. هواداران استقلال نشان دادند که می توانند هر کاری را انجام دهند. همانطور که آنقدر فشار آوردن که وزارت ورزش مجبور شد مدیرعامل استقلال را برکنار و به دنبال جانشین مناسب برای وی باشد.

کد خبر 4794371

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه وزارت ورزش و جوانان صادق ورمزیار ایتالیا استقلال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تکواندو لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است

مدیرعامل پیشین استقلال از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

حجت کریمی، مدیرعامل پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره حملات موشکی بامداد امروز (یکشنبه) ایران به رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران اظهار کرد: این پاسخ باید داده می‌شد تا رژیم صهیونیستی بداند که با چه کسی طرف است. از رزمندگان هوا و فضای سپاه و نیروهای مسلح تشکر می‌کنم که به موقع و بدون عجله این اقدام قدرتمندانه را انجام دادند.

او افزود: ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را داریم ولی آن‌ها تصور می کردند که ما پاسخ نمی‌دهیم. اگر رژیم صهیونیستی بخواهد ادامه دهد، باید بداند که سیلی محکم‌تری در انتظارش است. ایران قدرت برتر منطقه است و این رژیم باید بداند که نباید به زبان تهدید با ما صحبت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • درخواست وزارت راه از متقاضیان نهضت ملی مسکن ؛ زودتر پول ها را پرداخت کنید !
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • مدیرعامل ملوان: در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند
  • «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند/ قهرمان لیگ برتر مشخص شد!