Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: اقدامات حوزه پسماند نباید در زندگی مردم اختلال ایجاد کند و باید این موضوعات به درستی اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در بازدید از سایت شرقی دفع پسماند در آزادشهر موضوع دفع اصولی پسماند و تولید ثروت از آن را مهم دانست و اظهار کرد: باید مشکلات مردم در اطراف این محیط رفع شود و بتوان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی درآمدزایی لازم از پسماند صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هر پروژه‌ای معایب و محاسنی دارد و این پروژه که سالیان پیش در آزادشهر بنا شده است نیز برای مردم  مشکلاتی به وجود آورده است و به نظر می‌رسد بوی بدی که در حال حاضر استشمام می‌شود به خاطر دفن زباله‌هایی است که از سالیان قبل در آن مکان صورت گرفته و به همین دلیل خواستار اظهار نظر کارشناسی محیط زیست استان شدیم.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ تن از زباله‌ها در این سایت مربوط به شهرستان آزادشهر است.
استاندار گلستان یادآور شد: اقدامات حوزه پسماند نباید در زندگی مردم اختلال ایجاد کند و باید این موضوعات به درستی اجرایی شود.

استاندار گلستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و دیگر مدیران مربوطه از سایت شرقی دفع پسماند در شهرستان آزادشهر بازدید کرد.
لازم به ذکر است پردازش و تولید کمپوست در سایت شرقی استان از سال 1392 آغاز شده است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان محیط زیست گرگان اختلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی عصر دوشنبه به مناسبت هفته سلامت با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6085892

دیگر خبرها

  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم