Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@01:05:51 GMT

چاقوکشی که به پلیس پاریس حمله کرده بود کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۷۱۳

 فرد مهاجم نامتعادل مراکشی، به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد. این گزارش می‌افزاید منابع پلیس اعلام کردند مردی نامتعادل که تهدید کرده بود با چاقو به پلیس حمله خواهد کرد، صبح روز جمعه توسط ماموران، در نزدیکی پاریس به ضرب گلوله کشته شد. به گفته یک منبع پلیس، این مرد ۴۲ ساله که مراکشی الاصل بود، در ماه ژوئن گذشته از بیمارستان روانی فرار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسط سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه ناشناخته بوده و در لیست "پرونده سیگنال برای پیشگیری از رادیکال شدن با ماهیت تروریستی" (FSPRT) ثبت نشده است. حوالی ساعت ۱۰:۳۰ بامداد، پلیس هشداری را دریافت کرد که بر اساس آن حضور مردی مسلح به سلاح سرد چاقو را در محوطه «پارویس» واقع در حومه شهر پاریس را اطلاع می‌داد.

سپس گشتی متشکل از سه افسر پلیس، به فرد مظنون نزدیک شد، که این فرد در حالی که به سمت آن‌ها شروع به دویدن کرده بود، فریاد می‌زد: «من شما را خواهم کشت!» در این زمان بود که سه مامور پلیس، به سمت فرد مظنون آتش گشودند و به ضرب گلوله وی را از پای درآوردند. یک منبع پلیس گفت: «هفت گلوله به سمت فرد مهاجم شلیک شده، که دو گلوله به سینه و ران وی اصابت کرده است.» همین منبع گفت که در این زمان، مرد بر روی زمین افتاد و دیگر از جایش برنخاست. فرد مهاجم در زمان مرگ، هیچ مدرکی به همراه خود نداشته است. 64231 کد خبر 1330849

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاریس مراکش فرانسه داعش تیراندازی چاقوکشی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی بوریس جانسون انگلیس ایالات متحده آمریکا انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ اصلاح طلبان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس

ایسنا نوشت: یک منبع آگاه از سفارت کشورمان در فرانسه به ایسنا اعلام کرد، فردی که امروز با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده، یکی از ایرانیان مقیم بوده که پیش از این نیز مسائلی را در بخش کنسولی سفارت کشورمان در پاریس ایجاد کرده بود.
جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس

یک منبع آگاه با تشریح جزئیات اتفاق امنیتی امروز در محل سفارت کشورمان در فرانسه به خبرنگار ایسنا گفت: امروز فردی از ایرانیان مقیم وارد کنسولگری سفارت ایران شده و ادعا کرد که جلیقه انفجاری داشته و قصد دارد آن محل را منفجر کند، با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند.

این منبع آگاه همچنین بیان کرد که پس از آن، از اعضای سفارت با آن فرد طولانی صحبت و گفتگو کردند، نهایتا مشخص شد جلیقه انفجاری نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و او را به خارج از سفارت هدایت کردند.

پلیس فرانسه فردی را که تهدید کرده بود خود را در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس، منفجر می‌کند، بازداشت کردند.

نهایتا پلیس او را دستگیر کرده است.

براساس این گزارش، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و همه در سلامت هستند.

ظاهرا این فرد، فردی هست که پیشتر نیز برای کارکنان بخش کنسولی مسائلی را ایجاد کرده بود و از نظر تعادل روانی مساله دارد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس
  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • ببینید | ادعای رویترز درباره حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین