Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز حاضر شده بود، در واکنش به تلاش ها برای پرداخت پول آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال و بازگشت او به ایران گفت: اگر بنا بر این است که به شخص یا تیمی کمک شود باید این کار برای همه تیم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع یا همه یا هیچ‌کس. فرقی نمی‌کند مربی ایتالیایی باشد یا بازیکن ایرانی.

 

او در ادامه افزود: اگر دستگاه دیپلماسی کشور یا فدراسیون فوتبال پولی به استراماچونی پرداخت می‌کند من هم  از باشگاه خونه به خونه طلبکار هستم و پولم را پرداخت کنند. نمی‌خواهم این تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد که من کروات هستم و او مربی ایتالیایی است. ما دو کشور همسایه همدیگر هستیم. برانکو هم همچنان طلبکار است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ آندرا استراماچونی فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند