Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، دهمین کنفرانس ملی سازه فولاد طی روزهای ۱۹ تا ۲۱  آذرماه ۹۸ در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک به همت انجمن سازه های فولادی ایران و با مشارکت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت پادناهور، شرکت ایران توحید و تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان، در مرکز همایشهای بینالمللی هتل المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دهمین سال پیاپی، ارائه مقالات تخصصی، ارائه سخنرانی های کلیدی داخلی و خارجی، انتخاب و معرفی طرح برتر فولادی سال کشور در بخش های مختلف با مشارکت بیش از سی سازمان و نهاد تخصصی، انتخاب و معرفی چهره برجسته فولادی سال کشور، انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی سال کشور، پانل ویژه مبحث دهم مقررات ملی ساختمان، پانل ویژه راهکارهای کاهش هزینه های تولید سازه های فولادی، پانل ویژه الزامات و فرصت های توسعه صادرات سازه های فولادی، نمایشگاه ملی سازه و فولاد و اعطای جایزه ویژه استاد آرک مگردچیان از مهمترین برنامههای این رویداد مهم علمی بود.

این رویداد به مهم ترین و بزرگ ترین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی حوزه سازه های فولادی با حضور و مشارکت بیش از یکصد شرکت در بخش های مختلف صنعتی مرتبط در حوزه های تولیدکنندگان فولاد، سازندگان سازه های فولادی، طراحان و مهندسان مشاور، تولیدکنندگان پیچ و مهره، تولیدکنندگان الکترود و صنایع جوش، تولیدکنندگان و واردکنندگان دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مرتبط، تولیدکنندگان و پیمانکاران حوزه پوشش های ضد حریق، تولیدکنندگان و سازندگان جرثقیل های صنعتی و ... و همچنین با حضور قابل توجه اساتید، مشاوران برجسته داخلی، دانشجویان مرتبط و شرکت های فعال برگزار شد.

برگزاری ۱۴کارگاه تخصصی ویژه و سخنرانی های علمی و کلیدی در مهم ترین موضوعات علمی مرتبط با سازه های فولادی و معرفی دکتر نصراله دیانت به عنوان چهره برجسته فولادی سال ۱۳۹۸ کشور در آئین افتتاحیه این رویداد به همراه سخنرانی فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، از مهم ترین برنامه های این رویداد سه روزه بود.

در آئین اختتامیه این کنفرانس از ارکان اصلی طراحی و اجرای طرح های فولادی سال کشور در سه بخش ساختمانی، غیر ساختمانی و خاص تجلیل به عمل آمد. لازم به توضیح است در سه بخش صنعتی، مقاوم سازی و پل، از طرحی تجلیل به عمل نیامد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال آقایان (پلی اوت) دیروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تهران برگزار شد.


در پایان دیدار‌های دیروز تیم‌های آورتا ساری و فولاد هرمزگان با پیروزی در بازی دوم، در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شدند و تیم‌های رعد پدافندهوایی مشهد و صنعت مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران سقوط کردند.

در یکی از دیدار‌های این مرحله تیم‌های رعد پدافند هوایی مشهد و آورتا ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آورتا با نتیجه ۶۴ بر ۵۷ به پیروزی رسید. در این دیدار مجید رحیمیان با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن بود.
تیم آورتا با پیروزی در دو دیدار این مرحله، در لیگ برتر بسکتبال باقی ماند و رعد پدافند به لیگ دسته یک حرفه‌ای سقوط کرد.

در دیگر بازی مرحله پلی‌اوت لیگ برتر آقایان تیم فولاد هرمزگان مقابل صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ به پیروزی رسید. جوان مک‌کورمیک با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار شد.
صنعت مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کرد و فولاد هرمزگان در لیگ برتر باقی ماند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲