Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند که چند روزی از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد، امروز همراه پزشک تیم با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در نهایت مشخص شد این دروازه‌بان برای بهبود وضعیتش باید چند روز استراحت کند.

بر همین اساس بیرانوند قطعا در دیدار پرسپولیس برابر سایپا به میدان نخواهد رفت و احتمالا در دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم نیز غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون که علاقه ویژه به دروازه‌بان تیمش دارد از او خواسته با وجود مصدومیت، در دیدار تیمش برابر سایپا روی نیمکت بنشیند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس حدود یک ماه قبل یک مهاجم هموطن خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد، اما قیمت این بازیکن بالا بود و در نهایت شرایط جذب او فراهم نشد.

با این حال ویرا هنوز ناامید نشده و خوب می‌داند که تیمش درگیر دو جام مختلف است و در مسابقات باقی‌مانده نیاز به یک مهاجم خوب در کنار عیسی آل‌کثیر دارد. در واقع ویرا خط حمله پرسپولیس را چندان کامل نمی‌داند و از طرفی آل‌کثیر هم در بازگشت دوباره به پرسپولیس نتوانسته آن‌چنان که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.

طی روز‌های گذشته گادوین منشا، مهاجم سابق پرسپولیس تلاش بسیاری انجام داد تا به این تیم برگردد، اما با مخالفت باشگاه و ویرا مواجه شد. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد پرونده جذب مهاجم خارجی حداقل از نظر ویرا هنوز بسته نشده و او همچنان تلاش می‌کند تا مهاجم جدیدی را به باشگاه معرفی کند.

اگر تغییری در برنامه بازگشت ویرا ایجاد نشود، او صبح چهارشنبه به تهران می‌آید و از بعدازظهر همان روز تمرینات تیمش را شخصا زیر نظر می‌گیرد.

گفتنی است پرسپولیس ۱۹ فروردین ماه در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان