Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته سرهنگ رازقی، موتورسوارانی که توسط پلیس متوقف می‌شوند، آموزش می‌بینند و در صورت تخلف، جریمه می‌شوند؛ بنابراین فرهنگ سازی هدف از اجرای طرح ساماندهی موتورسواران است. تاریخ انتشار: 00:46 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۰۶

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره طرح ساماندهی موتورسواران گفت: در ۹۰ نقطه از شهر تهران، این طرح از یک ماه پیش اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایرادات طرح آلودگی کنترل هوا به روایت پلیس راهور پایتخت

سرهنگ رازقی درباره هدف از اجرای این طرح افزود: آموزش و فرهنگ سازی هدف اصلی ما از اجرای این طرح است. همچنین از ارتکاب تخلفات جلوگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: آموزش و توجیه موتورسواران برای ما خیلی اهمیت دارد، به همین دلیل آلبومی از تصاویر تصادف‌های موتورسیکلت‌ها و جراحاتی که به راکبان آن‌ها وارد شده است را تهیه کردیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پس از توقف موتورسواران، این آلبوم را به رانندگان متخلف نشان می‌دهیم و درباره عواقب رعایت نکردن قانون به آن‌ها هشدار می‌دهیم. همچنین در صورت نیاز رانندگان متخلف اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

وی درباره مبلغ جریمه‌ها افزود: کمترین میزان جریمه، ۲۰ هزار تومان و بیشتری میزان جریمه که به عبور از چراغ قرمز تعلق دارد، ۲۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ رازقی گفت: تردد در خط ویژه، عبور یک طرفه، حرکات نمایشی و توقف در پیاده رو از دیگر تخلفاتی است که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تهران بزرگ پلیس راهور مرکز کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عبدالله حاجیلری افزود: پس از جابجایی برای اعزام کارشناس باید با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۲۰ تماس گرفته شود.

سرهنگ حاجیلری ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت، اما نباید تغییری در وضعیت خودرو‌ها ایجاد کرد. در این موارد، تا رسیدن کارشناس، ایمن سازی جهت آگاه سازی سایر خودرو‌های عبوری، ضروری است.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی نیز جابجایی لازم است و تصویربرداری و یا نشانه گذاری باید انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت