Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@06:56:35 GMT

قول استراماچونی برای بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۹۶۶

آندره‌آ استراماچونی که با فسخ یک‌جانبه قراردادش با باشگاه استقلال شوک بزرگی به بازیکنان و هواداران این تیم داد، اکنون در آستانه بازگشت به روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی قرار دارد.

اخبار ورزشی- وی در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا درباره چرایی فسخ قراردادش با استقلال گفت: دستمزد برخی بازیکنان ما پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من پرداخت‌های نامنظمی از سوی باشگاه صورت گرفت. با وجود سه هشداری که به باشگاه دادم و به اطلاع فیفا هم رساندم و وعده‌های مختلفی که باشگاه داد، در نهایت در تاریخ 5 دسامبر (15 آذر) مجبور به فسخ قراردادم با باشگاه استقلال شدم.

استراماچونی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی وجود دارد، اما در حال حاضر تنها به بازی با شاهین بوشهر فکر می‌کنم که برگزاری‌اش یک روز به تعویق افتاده است.  حتی اگر مشکلات سیاسی و مالی برای امضای قرارداد جدید رفع شود، از این می‌ترسم که فرصت فنی کمی برای حضور روی نیمکت استقلال داشته باشم، اما مهم از سرگیری این رقابت باورنکردنی است. می‌خواهم به ایران بازگردم.

به گزارش تسنیم استقلال ساعت 17:30 فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال سرمربی استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا و بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آنها درخواست یک استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

کد خبر 6064077

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز