Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:37:33 GMT

فلینی پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۰۴۷

فلینی پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

خبرگزاری میزان- هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد پیشنهاد حضور دوباره در لیگ جزیره را رد کرد. تاریخ انتشار: 02:30 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۴۳۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مروان فلینی، هافبک تیم فوتبال شاندونگ لوننگ اعلام کرد که در ژانویه به هیچ باشگاهی حتی تاتنهام نمی‌پیوندد.

فلینی که در حال حاضر یکی از ستارگان تیم چینی خود است، پیش از این و در زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین مهره‌های این مربی در این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مورینیو سعی داشت این بازیکن را از چین به لیگ جزیره برگرداند و با او این با در تاتنهام کار کند، اما طبق چیزی که فلینی اعلام کرده او در چین خوشحال است و تمایلی به بازگشت به انگلیس ندارد.

بیشتر بخوانید: رم پیشنهاد تاتنهام برای ژکو را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام مروان فلینی منچستریونایتد تاتنهام ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیشنهاد دیوان محاسبات مبنی بر اصلاح یک بند از مقررات ارزی درباره انتقال وجه حواله ارزی به حساب نماینده معرفی شده از سوی ذینفع (فروشنده)، از سوی بانک مرکزی پذیرفته و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، این نهاد نظارتی در اصلاح بند مذکور پیشنهاد داده بود که در تبصره ۳ پیش نویس، عبارت «تعیین نحوه تشخیص اصالت تاییدیه‌ها و مسئولیت اصالت تاییدیه‌های تأیید شده، بر عهده مؤسسه اعتباری است» جایگزین شود که این موضوع اجرایی شد.

کد خبر 6078730

دیگر خبرها

  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • فرجام‌خواهی علیه دو بار کسر امتیاز در یک فصل!‏
  • پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی اجرایی شد
  • اجرایی شدن پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی