Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) با بیان اینکه کمیته ویژه ای برای رسیدگی به شکایات در بیمارستان امام رضا(ع) وجود دارد، گفت: تحت هیچ شرایطی برخورد بد و بی احترامی به مردم و مراجعه کنندگان را نمی‌پسندیم و معتقدیم هیچ شرایطی نمی‌تواند توجیه کننده رفتار بد با مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، برخورد نامناسب پرستاران به ویژه در بخش شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، موضوعی است که با عنوان «رسیدگی به مشکلات بیماران در بیمارستان امام رضا مشهد» توسط مخاطبان در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار فارس این موضوع را از مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) پیگیری کرد.

محسن گچ‌پزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه در بیمارستان امام رضا(ع) سه سایت شیمی درمانی وجود دارد و باید مشخص شود که مخاطبان محترم خبرگزاری فارس دقیقا منظورشان کدام سایت بوده، اظهار کرد: برخوردهای نامناسب را در بین برخی همکاران انکار نمی2کنیم، اما باید قبول کنیم اینها برخوردها و رفتارهای شخصی است و نباید به سیستم ربط داد و کل تلاش و دلسوزی یک مجموعه را زیر سوال برد.

مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) با اذعان بر اینکه قبلا هم در یکی از بخش‌های شیمی درمانی همکاری داشتیم که بعضی مواقع حتی از سر دلسوزی برخوردهای نامناسبی داشت، خاطرنشان کرد: کار در بخش شیمی درمانی الزامات خاصی دارد که گاه از طرف بیماران رعایت نمی‌شود.

وی افزود: محدودیت امکانات و تخت‌ها در بخش شیمی درمانی از یک سو و مراجعین زیادی که در این بخش داریم از سوی دیگر، ایجاب می‌کند بیماران راس ساعتی که برایشان تعیین شده حضور پیدا کنند تا فرآیند درمان طبق برنامه ریزی انجام شده، صورت پذیرد و خللی در وقت سایر بیماران ایجاد نشود در غیر این صورت شرایط را هم برای سایر بیماران و هم همکاران ما مشکل می‌کند.

گچ‌پزان ادامه داد: آماده کردن داروهای شیمی درمانی فرآیندی دارد که باید توسط همکاران انجام شود و از طرفی در همان شرایط بیماران اورژانسی خاصی نیز برای ترانس خون به این بخش مراجعه می‌کنند و ممکن است به این علت مریضی که برای شیمی درمانی وقت گرفته کمی معطل شود و نارضایتی و به دنبال آن برخوردی بین بیمار و پرستار به وجود بیاید.

مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به فشردگی شیفت‌های کارکنان و پرستاران در این بیمارستان، گفت: بعضی اوقات به خاطر مراجعه زیاد در بخش اورژانس بیمارستان وضعیت قرمز اعلام می‌کنیم، آخرین وضعیت قرمز اورژانس بیمارستان امام رضا که چند روز قبل به پایان رسید، 10 روز تداوم داشت و همه اینها باعث می‌شود همکاران ما به لحاظ جسمی و روحی دچار خستگی شوند و بعضی اوقات برخوردی بکنند که مناسب و مورد قبول نباشد.

وی متذکر شد: اورژانس عدالتیان در این بیمارستان حدود 20 تا 25 هزار مراجعه در ماه دارد، یعنی روزانه چیزی حدود هزار نفر و این عدد بالایی است و این در حالی است که بیمارستان امام رضا(ع) یکی از سه بیمارستان پرمراجعه مشهد و نقطه امید مردم این شهر است.

گچ پزان افزود: در کل باید بگویم سطح رضایتمندی مردم از پرسنل این بیمارستان خوب است و افراد زیادی بعد از بهبودی به ما مراجعه می‌کنند و کتبی و شفاهی از زحمات همکاران ما قدردانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما تحت هیچ شرایطی برخورد بد و بی احترامی به مردم و مراجعه کنندگان را نمی‌پسندیم و معتقدیم هیچ شرایطی نمی‌تواند توجیه کننده رفتار بد با مردم باشد.

مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) با بیان اینکه بخشی در روابط عمومی مختص رسیدگی به شکایات داریم، افزود: یک سری شکایت‌ها شفاهی و فوری است که ما یا سوپروایزها وارد عمل می‌شویم و پیگیری می‌کنیم، اگر پیگیری ما رضایت شکایت کننده را جلب نکرد،به واحد رسیدگی به شکایات راهنمایی می‌شود،تا شکایت خود را کتبی اعلام کند و این پیگیری تا رضایت فرد شاکی ادامه دارد.

گچ پزان ادامه داد: شکایات مردمی در کمیته‌ای ویژه بررسی می‌شود و اگر تشخیص دهیم پرستار یا پرسنل ما خاطی است قطعا تذکر دریافت می‌کند.

وی اظهار کرد: سامانه 190 هم مربوط به وزارت بهداشت است که به شکایات رسیدگی و بلافاصله به ما اعلام می‌کند.

مدیر پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) افزود: اخیرا طرح ارتباط با ریاست را مطرح کرده‌ایم که احتمالا در آینده نزدیک صندوق‌های آن در سطح بیمارستان نصب می‌شود و افراد در صورت صلاحدید می‌توانند شکایت خود را مستقیم با رییس بیمارستان مطرح کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان امام رضا مشهد بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد