Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتبارات هزینه‌ای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۹۹ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، مطابق جدول اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی برحسب برنامه، خروجی و بهای تمام شده، ردیف بودجه‌ای به مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور  اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جدول آمده است: مجموع اعتبارات هزینه‌ای عمومی و اختصاصی سال ۹۹ مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در حدود ۱۷۰.۰۲۸ میلیون ریال است که این مبلغ ۴ برنامه را شامل می‌شود. این ۴ برنامه یا خروجی مرکز تحقیقات شامل «پروژه پژوهشی»، «حفظ و ترویج علم و فناوری»، برنامه «حفظ و معرفی و انتشار علم و فناوری» و برنامه «پژوهش‌های راهبردی» هستند.

در این جدول برای برنامه‌های «پژوهش‌های راهبردی» و «پروژه پژوهشی» هرکدام مبلغ ۱۲۵.۸۰۹ میلیون ریال و برای برنامه‌های «حفظ و ترویج علم و فناوری» و «حفظ و معرفی و انتشار علم و فناوری» هرکدام مبلغ ۴۴.۲۱۹ میلیون ریال اختصاص پیدا کرده است.

شرح کامل اعتبارات هزینه‌ای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:   مقایسه ساده جدول لایحه بودجه سال ۹۹ با جدول لایحه بودجه سال گذشته به خوبی نشان می‌دهد که بودجه مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور نسبت به سال قبل حدود ۱۱ درصد رشد داشته و در ردیف بودجه برنامه‌های این مرکز تغییراتی ایجاد شده است، به گونه‌ای که مطابق جدول سال گذشته در لایحه امسال شاهدیم که ردیف بودجه دو برنامه «انجام پژوهش‌های راهبردی در زمینه سیاست‌های علمی» با مبلغ ۴۷.۵۲۳ میلیون ریال و «ترویج یافته‌های پژوهشی» با مبلغ ۶۲.۸۹۴ میلیون ریال حذف و در مقابل به برنامه «پروژه پژوهشی» جدول لایحه بودجه سال ۹۹ ردیفی تقریبا برابر با مجموع بودجه دو برنامه حذف شده از سال گذشته (یعنی در حدود ۱۲۵.۸۰۹ میلیون ریال)، اختصاص پیدا کرده است.

شاید در نگاه اول تفاوت چندانی بین دو برنامه حذف شده و برنامه جدید لایحه امسال رخ‌نمایی نکند، اما با اندکی دقت، مشخص است که مبالغ و ردیف بودجه دو برنامه حذف شده کاملا مشخص است که چگونه و در چه راهی باید صرف شود، اما در برنامه «پروژه پژوهشی» مبلغ تعیین شده در هرچه عنوان پژوهش به خود بگیرد می‌تواند هزینه شود و مرز و محدودیتی برای آن وجود ندارد.   شرح کامل اعتبارات هزینه‌ای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برای سال گذشته را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لایحه بودجه 99 مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور پژوهش های راهبردی اعتبارات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو

سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری اظهارنظری درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو نداشته است.   به گزارش ایرنا، سازمان برنامه و بودجه کشور در پی انتشار اخباری طی روزهای اخیر به نقل از «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تخصیص ارز به واردات خودرو، اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری اظهارنظری درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو نداشته است.   داود منظور همچنین با تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به خود در سال جدید درباره واردات خودرو، در پیامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ضمن تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری درباره واردات خودرو، تأکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی می‌شود.»    

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو