Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:59:16 GMT

کرسپو: امیدوارم مسی قهرمان جام جهانی 2022 شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۳۸۷

کرسپو: امیدوارم مسی قهرمان جام جهانی 2022 شود

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی جام قهرمانی را در قطر بالای سر ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، جام جهانی 2022 به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و مثل همیشه آرژانتین یکی از شانس های اصلی قهرمانی است. هرنان کرسپو ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که مسی جام قهرمانی را در جام جهانی 2022 بالای سر ببرد و به رویای خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: قهرمانی آرژانتینی در جام جهانی 2022 بسیار سخت است اما امیدوارم که مسی یک بار دیگر تلاش کند و این بار تلاش او با قهرمانی همراه باشد.

کرسپو ادامه داد: مسی بازیکن بزرگی است و این را به خوبی ثابت کرده است. برای بزرگ بودن مسی نیازی به قهرمانی در جام جهانی نیست با این حال من امید زیادی دارم که او بتواند این جام را هم به دست آورد.

مسی با بارسلونا همه جام های ممکن را کسب کرده و درخشش در این تیم باعث شده تا شش توپ طلا را کسب  کند با این حال با تیم ملی فوتبال آرژانتینی نتوانسته با وجود حضور در فینال جام جهانی و رقابت‌های کوپا آمه ریکا جامی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هرنان کرسپو تیم ملی فوتبال آرژانتین ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد

هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران که در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی مسترالمپیا شد، سال گذشته از تکرار این قهرمانی باز ماند و حالا برای کسب این عنوان در سال ۲۰۲۴ تلاش می‌کند. هانی رامبد، مربی سرشناس این رشته هم هدایت چوپان و هم درک لانسفورد، حریف قدرتمند او را به عهده دارد. کریس بامستد، قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا نیز زیر نظر او کار می‌کند.

رامبد با انتشار عکسی در صفحه مجازی خود از کسب قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی شاگردان خود در مسترالمپیای ۲۰۲۲ یاد کرد که چوپان مدال طلا را از آن خود کرده بود. در متن این پست آمده است: «انگیزه دوشنبه! بازگشت به مستر المپیای ۲۰۲۲».

وی با یادآوری سالی که هادی مدال طلا را کسب کرده بود، برای ایجاد انگیزه در شاگردان خود از این عکس استفاده کرد و همینطور برای کسب قهرمانی ۲۰۲۴ توسط او و تکرار این نتایج آرزوی موفقیت داشت.

منبع: ایرنا

tags # هادی چوپان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!