Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای خودم، ده‌ها پیشکسوت و میلیون‌ها هوادار متاسفم که با مدیریت ضعیف آبروی استقلال را در ایران و خارج از ایران بردند و حالا کاری کردند که سوء شهرت تیم ما جهانی شود.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: برای ما خیلی زشت است که سرمربی ایتالیایی مان به کشورش برگشته و با همه شبکه‌های خارجی صحبت می‌کند و از عدم صداقت و نا آگاهی مدیران این باشگاه بزرگ می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حالا که دیگه کار از کار گذشته و با تیم ما که برای ساخت آن عرق ها و اشک ها در بیش از ۷۰ سال از عمرش ریخته شده کاری کردند که فیفا ندیده و نخوانده حق را به شاکیانش بدهد. متاسفم از این که بعد از صدرنشینی، اینچنین آبرو ریزی به بار آمد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: پول استراماچونی را به موقع و آنطور که باید ندادند و تقصیر خودشان را می اندازند گردن تحریم. ما قبول داریم که تحریم ها مشکلات زیادی ایجاد کرده اما اینطور هم نیست که کلا کار را غیر ممکن شده باشد. آیا فقط باشگاه استقلال تحریم بود دیگر تیم‌هایی که بازیکن  مربی خارجی دارند تحریم نیستند؟ یا این که تحریم برای ما سفت و سخت‌تر از تحریم دیگر باشگاه‌ها بود.

رجبی گفت: حتی اگر بپذیریم که تحریم باعث بد قولی جهت پرداخت به مربیان خارجی شده، آیا برای پرداختی به بازیکنان و ایرانی‌ها هم تحریم وجود داشته؟

مدافع پیشین استقلال گفت: کار این تیم به بن بست کشیده و امیدوارم وزارت ورزش در اولین فرصت بهترین تصمیم را اتخاذ کند تا هرچه زودتر مشکلات این تیم به پایان برسد. 

کد خبر 4795347

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رجبی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو فوتسال مارک ویلموتس تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت از تیم جنوبی جدا شد

 

یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به بیماری، از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز 16 اسفند سال 1402 با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک 25 ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!