Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد فناوری‌های حوزه علوم روان‌شناختی و کارآفرینی سایتک ۲۷ و ۲۸ آذر ماه ۹۸ در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد بزرگ فناوری‌های حوزه علوم روان‌شناختی و کارآفرینی سایتک ۲۷ و ۲۸ آذر ماه ۹۸ در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروزه تلفیق حوزه فناوری و علوم روان‌شناختی توانسته است با ثمر بخشی در هر دو حوزه، زمینه مناسب برای اشتغال، کارآفرینی و تولید را فراهم آورد.

این رویداد با همکاری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان نظام روان‌پزشکی جمهوری اسلامی ایران، مرکز توسعه فناوری‌های علوم‌شناختی، مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و دانش‌پژوهان جوان و شتاب‌دهنده ابر زندگی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت psytech.ut.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران علوم روان شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی (OIC) و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) به طور مشترک رویدادی فرهنگی سه روزه (OIC-CA 2024) در کوالالامپور با عنوان «پویایی‌های بین فرهنگی در جنوب شرق آسیا: وضعیت فعلی، فرصت‌ها و چشم اندازهای آینده» برگزار کردند.
 
این سمینار بین‌المللی از 22 تا 24 آوریل 2024 با موضوع «پرورش خرد، الهام بخشیدن به تعالی و شکل دادن به آینده» برگزار شد.
 
تمرکز این رویداد در روز اول متمرکز بر استراتژی‌هایی بود که برای پرورش بهتر آرمان‌های فرهنگی، احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و مشارکت سودمند هستند.
 
همچنین نقش سازمان همکاری اسلامی در ترویج نزدیکی فرهنگی میان کشورهای عضو آن مورد تاکید قرار گرفت، چرا که فرهنگ، ابزاری موثر برای قدرت نرم در جهان اسلام و فراتر از آن است.
 
در 23 و 24 آوریل نیز موضوعات مختلفی از جمله هوش مصنوعی، نقش گفت‌وگوی بین فرهنگی در حل مشکلات معاصر، نقش روشنفکران در به حداقل رساندن تضادهای اجتماعی از طریق مشارکت اجتماعی و... و وضعیت گفت‌وگوی بین فرهنگی در آسیای جنوب شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین در اولین روز این سمینار بین‌المللی، یک رویداد جانبی با موضوع نسل‌کشی فرهنگی اسرائیل علیه هویت تاریخی فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و آموزشی فلسطین برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • روش‌شناسی رئالیسم انتقادی؛ عناصر، فرایند و گام‌ها
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود