Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تابش فر روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح با همکاری مرکز بهداشت استان، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات‌های شنا و نجات غریق انجام می‌شود و بطور جدی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: این استان ۱۲۰ استخر دارد که تعداد ۶۸ استخر در اصفهان است و تعداد باقی مانده در روزهای آینده توسط بازرسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

رییس هیات نجات غریق و غواصی ادامه داد: با توجه به این که عدم رعایت موازین سلامتی و بهداشت، تعطیلی مقطعی و حتی پلمب استخرها را در به دنبال خواهد داشت و حفظ سلامت ورزشکاران و مردمی که از این اماکن ورزشی استفاده می‌کنند، بیشترین اهمیت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع و فروش هرگونه مواد غذایی در محوطه استخرها با توجه به شرایط خاص هوا و امکان این اماکن ممنوع است و فروش باید در بوفه بیرون از محوطه انجام شود، نگهداری مواد غذایی در اطراف استخر بدلیل وجود بخار و گرمای موجود، خرابی آن را در پی دارد، لذا بهره‌برداران استخرها باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

تابش فر خاطرنشان کرد:  بازدید و سرکشی از استخرها برای بررسی وضعیت آمادگی ناجیان غریق، موارد ایمنی و بهداشتی و دیگر مسائل ادامه دارد.

رییس گروه ورزش قهرمانی تاکید کرد: شنا از جمله رشته های مفید برای تمامی رده‌های سنی به شمار می‌رود، اما باید مباحث بهداشتی در ان را جدی گرفت.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان مد مواد غذایی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان گفت: برای اعمال نظارت‌های قانونی، ارتقای سطح ایمنی کار و پیشگیری از بروزحوادث و با اولویت بازرسی درکارگاه‌های پرخطر در سال گذشته سه هزار و ۳۴۱ کارگاه پرخطر استان درحوزه معدن– ساختمان، صنعت و تولید توسط بازرسان کار استان مورد بازرسی قرار گرفت که دارای افزایش ۱۲۰ درصدی نسبت به تعهد ابلاغی در سطح استان بوده است.

اشرفی افزود: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از بروز حوادث و بیماری‌ها
به دلیل وجود مخاطرات متعدد در بخش ساختمان و معدن و تولید، حدود ۴۶ درصد از کل بازرسی‌های
انجام شده در این بخش‌ها متمرکز و انجام شده است.

به گفته وی برای ارتقای ایمنی در سطح استان، توانمندسازی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و استقرار مسئولین ایمنی در کارگاه‌های مشمول از برنامه‌های مهمی است که توانسته در تامین حفظ و صیانت شاغلان اثرگذار و نتایج حاصله و نظارت‌های انجام شده منجر به کاهش حوادث و افزایش ضریب ایمنی در کارگاه‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • انجام بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نزدیک به ۲ هزار هکتار زمین
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی