Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیدرضا حاجی‌میرزایی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت حزب‌الله برای موفقیت و پیروزی اسلام و رزمندگان دعا کرده و آنها را یاری برسانید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید رضا حاجی‌میرزایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سپاس فراوان بر پدر و مادر و برادر و خواهر عزیزم و با درود فراوان بر جانباختگان حقیقت و میهن و با درود فراوان بر بازماندگان و وارثان استقلال و آزادی و هم چنین کسانی که از آزادی و شرف و ناموس و حیثیت و استقلال این مملکت دفاع می‌کنند.

 وصیت نامه من به شرح زیر است:

پس از مرگ من ناله و بی‌تابی نکنید که این دنیا ماندنی نیست، من مرگ باشرف را بر زندگی کردن با ذلت و خواری برتری دادم؛ من عاشق شهادتم و جز این راهی دیگر را انتخاب نمی‌کنم.

ای امت حزب‌الله برای موفقیت و پیروزی اسلام و رزمندگان دعا کرده و آنها را یاری برسانید، برای شما عزیزانم صبوری را از خداوند پس از شهادتم خواستارم و می‌خواهم ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اسلام حزب الله استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه