Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی ، درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و افراد ثبت نام کرده بیان کرد: تعداد زیادی از افراد برای دوره یازدهم مجلس ثبت نام کردند اما باید با دقت بررسی شود که چه افرادی تعهد و تخصص لازم را برای نشست بر روی کرسی‌های پارلمان دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: شورای نگهبان صلاحیت کاندیداها را بررسی می‌کند و پس از آن نیز کاندیداها حق اعتراض دارند تا در چارچوب قانون تایید صلاحیت ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه «در مجلس قانون گذاری در سطح کلان انجام می شود و نمایندگان در برابر تمام مردم مسئول هستند»، تصریح کرد: بعضا شاهد هستیم برخی از کاندیداها وعده هایی می دهند که اصلا با مسئولیت نمایندگی قابل اجرا نیست، مردم باید قبل از پذیرش هر شعاری از سوی کاندایدها بسنجند که فرد مورد نظر در مسئولیت قبلی خود چگونه عمل کرده و آیا وظایف خود را به درستی انجام داده است یا خیر؟.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: مردم باید با شناخت از کاندیداها پای صندوق های رأی آمده و قطعا حضور آنان نیز تاثیرگذار خواهد بود. کاندیداها نیز به جای تخریب افراد یا جریانات مقابل خود باید صادقانه با مردم صحبت کنند و برنامه های خود را ارائه دهند.

سلیمی در ادامه با اشاره به اینکه «مردم شعارهای غیرواقعی را نمی پذیرند»، گفت: کاندیداهای انتخابات باید به دنبال راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات مردم باشند و تخریب افراد و طیف های دیگر مشکلی را از مردم حل نمی کند. تخریب همواره مردم را دلسرد می کند. ما بعضا شاهد بودیم که کاندیداهایی با شعارهای فریبنده به میدان آمده اما در عمل با مشکل روبرو شدند.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات مجلس هندوستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو؛ فرایند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
با اعلام کمیسیون انتخابات هند، هجدهمین دوره انتخابات مجلس نمایندگان این کشور از امروز آغاز شد.
با توجه به جمعیت ۹۶۹ میلیون نفری واجدان شرایط رای دادن و ضرورت تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در هفت مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز برگزار شد.
در این مرحله بیش از ۱۸۶ میلیون نفر می‌توانند سرنوشت ۱۰۲ صندلی مجلس نمایندگان این کشور را تعیین کنند.
امروز مردم برخی شهر‌ها در ۲۱ ایالت و قلمرو اتحادیه مرکزی پای صندوق‌های رای رفتند. پیش‌بینی می‌شود در انتخابات کنونی بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط رای دادن مشارکت کنند. جمعه بعد مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود انتخابات مجلس نمایندگان هند دوازدهم خرداد به پایان میرسد و سه روز بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راجیو کومار: رییس کمیسیون انتخابات هند
شهروند 

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)