Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج گفت: اختتامیه هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه در جهرم برگزار می‌شود.

محمد بادپر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اعلام برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در آخرین پنج‌شنبه آذرماه سال جاری، اظهار داشت: این اختتامیه با حضور داوران مطرح این دوره، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و تعدادی از مطرح‌ترین ناشران کشوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۷ نویسنده برتر از دید دوسالانه‌ نارنج در حوزه‌ داستان کوتاه معرفی خواهند شد به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بسیار نویسندگان از این دوسالانه از تمام استان‌های کشور و ۱۵ کشور خارجی، معتقدیم از این ظرفیت به نفع شهرستان جهرم باید به نحو احسن استفاده شود.

دبیر هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با اعلام اینکه علاوه بر مراسم اختتامیه، در صبح روز پنج‌شنبه نیز نشست داستانی با حضور نویسندگان مطرح کشور در نگارخانه‌ تارونه برگزار خواهد شد یادآور شد: انتظار داریم تمام علاقه‌مندان داستان در شهرستان جهرم از این برنامه نهایت استفاده را ببرند.

بادپر با دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در مراسم اختتامیه تاکید کرد: خبرهای مربوط به دوسالانه علاوه بر سایت نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای یپام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهرم جشنواره نارنج داستان کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد