Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@12:42:34 GMT

انتقاد شفر از داوری در لیگ امارات

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۷۸۹

انتقاد شفر از داوری در لیگ امارات

ایران اکونومیست- سرمربی آلمانی بنی یاس امارات یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف تیمش را ضعف داوری دانست.

 به نقل از سایت عربی کوره، شفر بعد از هدایت استقلال راهی لیگ امارات شد تا هدایت بنی یاس را برعهده بگیرد. بنی یاس با هدایت سرمربی آلمانی خود در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است.

این تیم بعد از گذشت 8 هفته تنها 8 امتیاز به دست آورده و در رده دهم جدول رده‌بندی جای دارد و همین باعث شده تا شرایط برای مرد باتجربه آلمانی مناسب نباشد و هر لحظه احتمال اخراج او وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر از دلیل اصلی نتایج ضعیف تیمش در فصل جاری سخن به میان آورد و گفت: 9 امتیاز را به خاطر عملکرد ضعیف داوری از دست داده‌ایم. اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است و باید این موضوع را در نظر گرفت. وقتی درباره نتایج ضعیف بنی یاس صحبت می‌کنید به این موضوع هم بپردازید که ما چقدر از داوری ضرر کرده‌ایم.

در فصل جاری لیگ امارات الشارجه که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است بهترین عملکرد را داشته و با 20 امتیاز در رده نخست است. الشباب و العین هم در رده های دوم و سوم جای دارند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امارات وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع رگبارهای پراکنده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اداره کل هواشناسی مرکزی پیش بینی خود از شرایط جوی پیش رو را اعلام کرد.

بر این اساس طی امروز و فردا وجود ناپایداری‌های ضعیف همرفتی در ساعات بعدازظهر موجب رشد ابر و وزش باد در برخی از مناطق استان خواهد شد و حتمال ضعیف رگبار‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نمی‌باشد.

بررسی‌ها از ورود یک سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه حکایت دارند که تا سه شنبه موجب رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید در استان خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وقوع رگبارهای پراکنده
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان