Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره صمت شهرستان ورامین از تعداد 3345 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان پس از افزایش قیمت بنزین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، حسن میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اصلاح قیمت بنزین تا این لحظه تعداد 3345 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد بازرسی‌ها 256 واحد متخلف شناسایی شدند که مراتب با تشکیل پرونده باارزش ریالی 4 میلیارد و 985 میلیون و 792 هزار و 365 ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اشاره به اینکه روزانه  تعداد 4 گشت مشترک بازرسی و نظارت در سطح شهرستان جهت کنترل بازار انجام می‌شود، اظهار داشت: تعداد 69 گشت مشترک در ایام فوق با ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، پلیس اماکن، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه‌های صنفی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.
میرزایی تصریح کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی که از سامانه 124 دریافت می‌شود، دو تیم بازرسی در جهت رسیدگی به شکایات در این اداره و اتاق اصناف در نظر گرفته‌شده است.
وی در پایان از مردم خواست  در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی با شماره تلفن 124 ستاد خبری تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورد بازرسی ورامین شناسای واحد متخلف باارزش بیش 4میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد

مرادی رییس اداره صمت شهرستان ایرانشهر، اظهارداشت:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ با محوریت اداره صمت و در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط از واحد‌های صنفی و اقتصادی درسطح شهرستان ایرانشهر در حال انجام می‌باشد که در همین ارتباط در مورخ ۵ فروردین ماه گشت نظارتی با حضور «انصاری» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، «یاراحمدزهی» رییس شعبه دوم تعزیرات حکومتی، «اخوان» معاون عمرانی فرمانداری ایرانشهر، «مودی» رییس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر، «بیجارزهی» مدیرناحیه نفتی ایرانشهر و نمایندگان و بازرسان اداره صمت ایرانشهر از پمپ‌های بنزین، اماکن اسکان مسافران نوروزی و واحد‌های صنفی سطح بازار ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود:در بازدید‌های انجام شده تعداد ۳ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل گردید و متصدیان واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول به مردم شریف شهرستان ایرانشهر اعلام کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت بر کالا، عدم خدمات رسانی مناسب و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران