Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید علیزاده ضمن بازدید از خبرگزاری مهر از کاهش رشته و شعاع منطقه ممنوعه برای تحصیل اتباع خارجی خبرداد.

وی گفت: طی ۳ سال اخیر یکی از کارهایی که در حوزه دانشجویان خارجی صورت گرفته است، کاهش شعاع مناطق ممنوعه برای تحصیل اتباع خارجی بوده که یک کار بین بخشی بین چند وزاتخانه، مقام دولتی و وزارتی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ما امروز در صدد هستیم این شعاع منطقه ممنوعه را به کوچکرین حد ممکن برسانیم.

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان ادامه داد: همچنین بسیاری از رشته هایی که برای تحصیل اتباع خارجی ممنوع بود، امروز دیگر ممنوعیتی ندارد و نهادهای مربوطه رسما آن را ابلاغ کرده اند.

وی یادآور شد: این دو موضوع یعنی کاهش شعاع مناطق ممنوعه و کاهش رشته های ممنوعه ویژه اتباع خارجی دارای دو حسن است. اول اینکه، تنوع ملیتی دانشجوی خارجی را در دانشگاه های ما افزایش می دهد و برخی مناطق محدود به یک ملیت نمی شوند دوم اینکه رشته های ما  نیز از تنوع خاصی برخوردار می شوند.

کد خبر 4795938 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های ایران وزارت بهداشت آزمون کارشناسی ارشد آزمون دکتری تخصصی دانشجویان محمد مهدی طهرانچی دانشگاه پیام نور دانشگاه های علوم پزشکی حسین توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان

درویش علی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال ۱۴۰۳ در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز ۱۷ اردیبهشت امسال در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

او افزود: این رویداد با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان رشته فرش دستباف، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته‌های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبلیغاتی مناسب برگزار می‌شود.

حسن زاده اضافه کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصیل در هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته‌های فرش دستباف استان گلستان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان  و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع
  • سفر رئیس سازمان ملی مهاجرت به خراسان رضوی