Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس بودجه سالیانه تا پایان امسال ۱۳۲ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

او افزود: این واحد‌ها در شهرستان‌های شهرکرد ۸۴ واحد، اردل ۲۴ واحد و کیار ۲۴ واحد احداث و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اضافه کرد: این نهاد از ابتدا تا کنون یک هزار و ۷۲۴ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۶۴۶ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

او با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هکتار سایت مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده سازی شده است ادامه داد: همچنین هشت هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۴ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال احداث و به متقاضیان واگذار شد.

رئیسی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استاندارد‌های مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحد‌های ساخته شده توسط بنیاد شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲