Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:19:37 GMT

پیوستن بندرعباس به پویش ( حلقه وصل باشیم )

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۹۹۹

پیوستن بندرعباس به پویش ( حلقه وصل باشیم )

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در خصوص اجرای طرح پویش ( حلقه وصل باشیم ) اظهارکرد : این طرح به صورت سراسری در تمامی استان های کشور از جمله استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس درحال اجرا می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ افسانه پور محمود ادامه داد :  در حال حاضر تعداد 160  مورد از مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره در صف دریافت کمک هزینه جهزیه و ازدواج  قرار دارند که نیازمند حمایت و مساعدت از سوی دولت ، مردم و خیرین می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اعتبارات و منابع دولتی بسیار محدود و پاسخگوی رفع نیاز و تامین جهزیه این قشر از جامعه هدف نمیباشد  .لذا برای پوشش حدالاکثری این طرح باید از  سایر  ظرفیتها و منابع موجود در سطح شهرستان استفاده نماییم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد : در راستای اجرای هرچه بهتر و  مطلوبتر این طرح نیازمند همراهی و مساعدت و مشارکت مردم  نوع دوست و افراد خیر در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس اذعان داشت : هدف از  این پویش  جذب مشارکتهای مردمی  جهت تامین جهزیه  افراد  عقد کرده تحت پوشش می باشد .

رییس بهزیستی بندرعباس تصریح کرد : باید بستر ، زیرساخت ها و ابزارهای لازم  را در سطح شهرستان  برای تحقق اهداف عالیه این طرح فراهم سازیم و از همه فرصتها و امکانات موجود و منابع بهره بگیریم .

وی ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان بندرعباس و بالاخص خیرین حمایتگر و نیز مدیران دستگاههای اجرایی مستقر در شهرستانبتوانند در این مسیر و امر حسنه که به نوعی باقیات و صالحات منظور  می گردد  مانند همیشه یاری رسان محرومین و نیازمندان باشند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور بهزیستی جامعه معلولان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی گفت: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

بیش از 1.5 میلیون خانوار تحت پوشش چرخه مستمری سازمان بهزیستی هستند

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #123* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30000123 در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت 16 رقمی سازمان را نیز 6367957070707075 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعبی آب در خاتم و مروست
  • روشنگری منابع طبیعی پیرو انتشار خبر قطع ۴۰۰۰ اصله درخت در الیملات شهرستان نور