Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فورد موتور۵۴۷۵۳۸ وانت فورد سوپر دیوتی را به دلیل خطر آتش سوزی داخلی پس از تصادف از سراسر آمریکا، کانادا و مکزیک فرا می‌خواند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت فورد موتور روز جمعه اعلام کرد 547538 وانت فورد سوپر دیوتی را از سراسر آمریکا، کانادا و مکزیک فرا می‌خواند و گفت خطر آتش سوزی داخلی پس از تصادف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دومین خودروساز بزرگ آمریکا اعلام کرد این فراخوانی مدل های خاصی بین سال های 2017 و 2019 را شامل می شود که دارای کفپوش هستند. احتمال دارد این خودرو ها پس از تصادف دچار آتش سوزی داخلی شوند.

 طبق این بیانیه، پیش کشنده کمربندهای ایمنی صندلی جلو در این خودروها که هنگام تصادف مورد استفاده قرار می گیرد، جرقه های اضافی تولید کرده و احتمالاً باعث آتش سوزی میشود.

 فورد اعلام کرد یک آتش سوزی مربوط به این مشکل در آمریکا گزارش شده ولی خبری از هیچ گونه تصادف یا جراحت ناشی از آن در گزارشات نیامده است.

به گفته شرکت فورد، این خودروها در کارخانه وانت سازی کنتاکی بین هشتم اکتبر 2015 و 29 اکتبر 2019 ساخته شده اند.

این فراخوانی شامل 490574 خودرو در آمریکا و ایالت های فدرال، 56112 خودرو در کانادا و 852 خودرو در مکزیک می شود.

فراخوان نیسان برای 394هزار خودرو در آمریکا به‌دلیل نقص فنیفراخوان جنرال موتورز برای 638 هزار خودرو به دلیل نقص فنی

انتهای پیام/25

 

R7586/P1012122/S7,85,1415/CT10 واژه های کاربردی مرتبط خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید دو خودرو در فلوریدا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بنا بر اعلام کانال یوتیوبی اسکای نیوز، پلیس فلوریدا، آمریکا تصاویری از دو خودرو را در پورت اورنج، واقع در این ایالت منتشر کرد که رانندگان هر دوی آنها از چراغ قرمز عبور و به شدت به یکدیگر برخورد کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • تصادف یک اتوبوس مدرسه در آمریکا
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف شدید دو خودرو در فلوریدا
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)