Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی تحسین برانگیز جمعی از خیرین مسجد داودقلی زنجان با توزیع سبد غذایی درآستانه شب یلدا، گرمابخش خانه های نیازمندان و محرومان این شهر می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان همچون سنوات گذشته باهمتی والا در اقدامی خیرخواهانه، سبدهای غذایی برای توزیع در بین نیازمندان و فقرای آبرومند زنجان با حفظ کرامت انسانی تهیه و توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در خصوص این اقدام خیرخواهانه در جمع مسئولین کمیته امداد زنجان وموسسه خیریه شمیم نرگس مسجد داودقلی گفت: شب یلدا شب خاطره انگیز ما ایرانی هاست و ما به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم وسعی داریم با تلاش مضاعف در این شب تاریخی وفرهنگی مهربانی وشادی هایمان را با همه نیازمندان شریف تقسیم کنیم تا همه درکنارخانواده خود شاد و خوشحال و سربلند باشند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ادامه داد: خداوندهیچ پدر و مادری را شرمنده اولاد و اهل وعیال نکند این شرمندگی آثار وضعی دارد که مسئولیت توانگران را دوچندان می کند و ما از تمامی مساجد می خواهیم در این پویش مهربانی ما را همراهی کنند تا خانه نیازمندان را در شب سرد یلدا گرم و روشن کنیم.

 

ولایتی گفت: خدمت به مردم بهترین عبادتهاست وباید با روحیه جهادی وانقلابی بدون تعارف وبه دور از عمل سلیقه ای با تمام توان وانرژی به مردم خدمت کنیم.

وی وظیفه مسئولان نظام اسلامی را خدمت به مردم دانست و افزود: باید با اولویت و جدیت به وضع معیشتی واقتصادی مردم وطبقات ضعیف رسیدگی کرد چرا که به فرموده امام خمینی (ره): «من تار موی کوخ نشینان ومحرومین را با تمام دنیای کاخ نشینان مرفه عوض نمی کنم» و ما هم به فرموده معمارکبیر انقلاب و دین مبین اسلام و براساس فرهنگ والای نودوستی و دستگیری ایرانیان وظیفه داریم در هرسطحی که هستیم به وضع مردم بخصوص محرومین رسیدگی کنیم.

 

دراین جلسه رئیس کمیته امداد زنجان از عملکرد موسسه خیریه مسجدداودقلی تشکر و برای محرومیت زدایی وابتکارات حمایتی این مسجدفعال و نمونه اعلام آمادگی کرد.

در آستانه شب یلدا بسته های متنوع از میوه،حبوبات وتنقلات توسط مسجد داودقلی در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز بودجه انتخابات نماز جمعه مسجد خطبه نماز جمعه مسجد داودقلی زنجان حمایت از محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در گردهمایی تعدادی از فعالان هنری مساجد مازندران در سالن همایش شهید مرتضی آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان که به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از پوستر مرکز تخصصی تئاتر مسجد استان برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردمی و دینی بودن از ویژگی‌های شاخص هنر انقلاب است.

وی برلزوم تقویت مردمی شدن هنر انقلاب تاکید کرد و با بیان اینکه حمایت و تقویت تشکل‌های هنری مردم پایه در سطح محلات از ماموریت‌های مهم و اساسی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: راه اندازی مرکز تخصصی تئاتر مسجدی از جمله اقدامات ارزشمند برای مردم سازی هنر بشمار می‌رود.

آهنگر با بیان اینکه تئاتر بهترین ابزار برای معرفی و تبیین آموزه‌های دینی برای نسل جوان محسوب می‌شود، افزود: همچنین تئاتر می‌تواند موجب جذب حداکثری مردم به مسجد شود.

 وی با بیان اینکه مرکز تخصصی تئاتر مسجدی به دنبال موازی کاری نیست، ادامه داد: رشد هنر انقلاب اسلامی با محوریت مسجد را در این مرکز با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی که در حوزه تئاتر فعالیت دارند، پیگیر هستیم.

آهنگر به چشم انداز ۵ساله مرکز تخصصی تئاتر مسجدی اشاره کرد و افزود: جریان سازی هنر‌های نمایشی معطوف به هنر انقلاب اسلامی را باقوت در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟