Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای با شرکت پنج تیم در سالن ورزشی شهید بهشتی گناباد برگزار شد، تیم‌های نیشابور و کاشمر بر سکوهای دوم و سوم جای گرفتند.

تیم شهرستان فیروزه نیز به مقام چهارم دست یافت و گناباد به رتبه پنجم رضایت داد.

رقابت‌های والیبال نشسته استان خراسان رضوی از روز پنجشنبه هفته گذشته با شرکت تیم‌های گناباد، نیشابور، فیروزه، کاشمر و چناران در گناباد آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها والیبال نشسته گناباد خراسان رضوی چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال نشسته گناباد خراسان رضوی چناران والیبال نشسته گناباد خراسان رضوی چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران