Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:55:37 GMT

نباید شاهین را دست کم گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۱۸۰

محسن یوسفی گفت: در دیدار برابر پیکان یکی از دلایل پیروز نشدن استقلال برابر این تیم نبود سرمربی کنار خط بود. باید استراماچونی هر چه زودتر به تهران بازگشته تا روز شنبه از کنار خط تیم را هدایت و یکی از دلایل موفقیت استقلال باشد.

اخبار ورزشی-وی ادامه داد: حضور سرمربی در کنار زمین همیشه به بازیکنان آرامش داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می تواند نکات مثبت و منفی را به بازیکنان گوشزد کرده و آنها را هدایت کند. بنابراین آرزو می کنم استراماچونی کنار خط ایستاده باشد و شاهد یک پیروزی پر گل دیگر برای آبی پوشان باشیم.

یوسفی در خصوص استعفای فتحی و انتخاب مدیرعامل به جای وی گفت: اینکه چه کسی مدیرعاملی استقلال را برعهده می گیرد، مهم نیست. هدف این است که در ابتدا با مردم صادق باشد، دروغ به مردم نگوید. صادقانه هر اتفاقی که در باشگاه رخ می دهد را با هواداران در میان بگذارد. تنها با این شیوه است که یک مدیر عامل می تواند در تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس موفق باشد و دوم اینکه تا جایی که در توان دارد به استقلال خدمت کند و تلاش کند تا این تیم روز به روز بهتر از گذشته شود. گزینه هایی که از آنها نام برده می شود همه در استقلال بوده و زحمت کشیده اند اما امیدوارم اصلح ترین آنها به عنوان مدیرعامل معرفی شده تا بتواند بهترین شرایط را برای آبی پوشان فراهم کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: درست است شاهین که یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است این روزها شرایط خوبی در لیگ ندارد اما این مسئله نمی تواند باعث شود که بازیکنان استقلال فکر کنند از پیش برنده هستند و به راحتی می توانند شاهین را شکست دهند. در سالهای گذشته همیشه تیم هایی که در شرایط بدی بودند، در ورزشگاه آزادی در برابر استقلال یک بازی انتحاری را از خود به نمایش گذاشته و به دنبال کسب امتیاز بودند. بنابراین آبی پوشان نباید بازی را خیلی ساده و آسان ببینند و فکر کنند که بردن شاهین خیلی راحت است. آنها باید با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساسات، نمایش خوبی از خود ارائه کنند تا به پیروزی برابر شاهین بوشهر دست پیدا کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال استقلال و پرسپولیس شهرداری ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس