Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:40:02 GMT

نهادها و مؤسسات جریان صدر تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۲۵۵

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، دفتر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد، طبق دستورات وی همه نهادهای وابسته به این جریان به جز دفتر ویژه صدر، اداره مرقد شهید سید محمد صادق صدر و تشکیلات "سرایا السلام" بسته می‌شوند.


این اقدام در واکنش به قتل نوجوان عراقی به دست معترضان صورت گرفت که وی را در میدان الوثبه بغداد به شکل فجیعی به قتل رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش‌های گسترده‌ای در محکوم کردن این اقدام مطرح شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

طرح تخفیف ویژه اسنپ برای مؤسسات نیکوکاری از آذر ۱۴۰۰ آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع این طرح تا امروز  ۵۱ مؤسسه نیکوکاری از این تخفیف بهره‌مند شده‌اند. مجموع تخفیف اختصاص داده‌شده به مؤسسات نیکوکاری از آذر ۱۴۰۰ تا انتهای اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۶۱ هزار تومان برای ۶۱ هزار و ۱۳۱ سفر با خودرو یا موتور بوده است. با توجه به استقبال مؤسسات نیکوکاری، اسنپ این طرح را تا پایان ۱۴۰۳ تمدید کرده است.

چگونگی دریافت تخفیف

مؤسسات نیکوکاری که قبلاً عضو پنل سازمانی اسنپ شده‌اند، کافی است شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. در صورت تأیید، مدارک تخفیف به‌طور خودکار اعمال می‌شود.

مؤسسات نیکوکاری که قبلاً عضو پنل سازمانی اسنپ نبوده‌اند، ابتدا شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. در صورت تأیید مدارک، مسئول بخش پنل سازمانی با این مؤسسات تماس می‌گیرد و مراحل ثبت‌نام در پنل سازمانی را برایشان انجام می‌دهد.

همچنین مؤسساتی که قبلاً در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، تخفیف ۲۰درصدی به‌طور خودکار برایشان تمدید می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!
  • واکنش جدید معاون دفتر رهبری به توئیت جنجالی
  • واکنش معاون دفتر رهبری به حاشیه سازی درباره توئیت دیروزش + عکس | تذکر رهبری به برخی مسئولان در موضوع حجاب و ماجرای یک توئیت دیگر
  • نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند
  • واکنش سلحشور، مداح معروف به تذکر دفتر رهبری: سلوک آقا تضعیف سرباز در میدان نیست!
  • واکنش عجیب یک مداح به تذکر عضو دفتر رهبری به مسئولان درباره رفتارهای بی قاعده در حجاب
  • واکنش عجیب یک مداح به تذکر دفتر رهبری به مسئولان درباره رفتارهای بی قاعده در حجاب
  • اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد