Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:37:13 GMT

نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۳۳۶

نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور افتتاح می شود

درویشی از افتتاح نمایشگاه بزرگ از هُبوط تا ظهور در این شهرستان خبر داد و گفت: بزرگترین مجسمه شنی خاورمیانه رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع)، سرهنگ پاسدار « حسین درویشی » عنوان کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاهی است  که سیر تاریخی از خلقت حضرت آدم(ع) تا عصر ظهور پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی برنامه های اجرایی در این نمایشگاه را تشریح کرد و افزود: تاریخ انبیاء بر اساس روایات و اسناد قرآنی ، تاریخ اسلام از زمان حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار تا زمان ظهور تشریح می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرعباس اظهار کرد: پرداختن به اتفاقاتی که در سیر تاریخی نظام جمهوری اسلامی قبل از انقلاب، بعد از انقلاب ، نهضت هایی که اتفاق افتاده است و روایت زنده تاریخ دفاع مقدس با موضوع نبرد های  دریایی از بخش های این نمایشگاه بزرگ است.

 

درویشی رونمایی از بزرگترین مجسمه شنی خاورمیانه با نماد هواپیمای ایرباس به نیابت از گرامی داشت یاد و خاطره شهدای پرواز 655 استان هرمزگان در ضلع شرقی این نمایشگاه، اجرای  موکب های اربعین حسینی و پرداختن به سیر تاریخی اربعین از طریق نقادی و پرده نگاری که شامل یک دوره بصیرتی برای بازدیدکنندگان خواهد بود ، از دیگر برنامه های اجرایی در این نمایشگاه ذکر کرد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1500 شهد استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهدا سراسر افتخار ما هستند و خادمی آنها توفیقی است که نصیب مان شده است.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه بزرگ از هبوط تا ظهور هم زمان با برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در محل مسجد جامع شهرستان بندرعباس افتتاح می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس قرآن کریم قرآن بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان بندرعباس بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران