Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:35:22 GMT

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادعای تاج را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۳۵۸

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادعای تاج را رد کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هنوز قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال بیانیه ای را منتشر کرد و توضیحاتی درباره روند فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ارائه داد.

در یکی از بخش های این بیانیه آمده بود: «اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر سال ۹۸ برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس، دیوان محترم محاسبات، بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  در این ارتباط گفت: هنوز که چیزی به دست ما نرسیده است. پنجشنبه و جمعه تعطیل بوده است مگر اینکه امروز قرارداد را فرستاده باشند ولی به هر حال تا این لحظه (صبح روز شنبه) قرارداد به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

استعفا بلد نیستید حداقل عذرخواهی کنید

وی ادامه داد: هفته گذشته جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور وزیر ورزش و مهدی تاج برگزار شد. رسما خواستیم که اصل قرارداد ویلموتس را برایمان بفرستند تا آن را ترجمه و بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سئوال که آیا اظهارات مهدی تاج در این جلسه قانع کننده بوده است؟ تصریح کرد: آقای تاج توضیحاتی داد. اعضای کمیسیون هم نظراتی داشتند که بعضا انتقادی بود. امیدواریم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشورمان رخ بدهد. نکته اصلی حرف ما این بود که تیم ملی و باشگاه ها هنگام عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی از مشاوران حقوقی برجسته استفاده کنند تا ابهامی ایجاد نشود.

طیبه سیاوشی یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال به نقل از مهدی تاج گفته بود: «تیم ملی با مربی فعلی به جام جهانی نخواهد رفت و اگر مربیان داخلی استخدام کنیم ناسازگاری به وجود خواهد آمد.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین کمیسیون فرهنگی مجلس مهدی تاج تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عزت‌الله ضرغامی، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و در جدیدترین اقدام، دولت با لغو روادید ۳۳ کشور دنیا موافقت کرد که یک گام بزرگ برای حوزه گردشگری به حساب می‌آید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: البته پیشنهاد ما لغو روادید با ۶۰ کشور بود که در دولت با لغو روادید با ۳۳ کشور موافقت شد. با این لغو روادیدهای انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

وی افزود: متأسفانه برخی از رسانه‌های خارجی با دنبال کردن پروژه ایران‌هراسی به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه و رونق گردشگری هستند. ما با مسئله‌ای به نام ایران‌هراسی روبه‌رو هستیم و گردشگری می‌تواند با این پدیده مقابله کند.

ضرغامی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی در دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی انجام شده است. با موافقت دولت خوشبختانه بیمه ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی پیگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: همچنین با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شد در ورودی تمامی شهرهای کشور بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود. این در حالی است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراکز فرهنگی تحت اختیار این وزارتخانه و نیز پایگاه‌های ملی و جهانی فروش صنایع‌دستی انجام شود.

ارتباط ما با کمیسیون فرهنگی از جنس همفکری است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به برپایی نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و قدردانی از رئیس و اعضای این کمیسیون خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری ما با کمیسیون فرهنگی مجلس از جنس همفکری است و خوشبختانه همکاری‌های خوبی باهم داریم.

در این نشست همچنین معاونان وزارت میراث‌فرهنگی و نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان نظر و ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر 6079210

دیگر خبرها

  • آقاتهرانی: صهیونیست‌ها اگر مرد هستند، حمله کنند و بیایند درگیر شوند | توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب نیست
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است