Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر از بسته شدن نهادها و مؤسسات وابسته به این جریان به مدت یک سال خبر داد.

اخبار بین‌الملل- این اقدام بعد از آن صورت گرفت که خودروی حامل فرزند جعفر الموسوی سخنگوی جریان صدر در یکی از محله‌های بغداد هدف سوء قصد افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پسر سخنگوی جریان صدر عراق از سوء قصد جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع از شلیک ۱۴ گلوله به سمت خودروی فرزند الموسوی خبر دادند.

پایگاه اینترنتی دفتر صدر با انتشار این بیانیه اعلام کرد که دفتر ویژه صدر، اداره مرقد شهید سید محمد صادق صدر و سرایا السلام از این مسأله مستثنی شده‌اند و همچنان فعالیت خواهند داشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق عراق مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال