Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران حسنوند مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برد هفته‌ گذشته مقابل سایپا، در هفته پانزدهم رقابت ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت که در این دیدار عباس عسگری نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

وی افزود: عسگری در جریان دیدار با استقلال تهران از ناحیه رباط صلیبی پا به شدت آسیب دید و این موضوع باعث شد تا چند هفته از میادین به دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر افراد تیم نفت مسجدسلیمان مشکلی برای بازی با پارس جنوبی ندارند.

حسنوند گفت: علیرضا علیزاده مدافع نفت مسجدسلیمان نیز که به دلیل محرومیت در هفته چهاردهم غیبت داشت در دیدار با پارس جنوبی احتمال حضور در ترکیب تیم را دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام اعضای تیم برای کسب امتیاز در این بازی متحد و یکدل شده اند گفت: تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان با درخواست باشگاه خوزستانی، ۲۳ آذرماه به جای ساعت ۱۶:۳۰ در ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می شود.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

کد خبر 6087255

دیگر خبرها

  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!