Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جشنواره کتاب‌های صنعت برق کشور برگزیده شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کتاب شبکه‌های هوشمند و ریز شبکه‌ها تالیف  گئورگ قره پتیان عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکیبر است که در جشنواره کتاب‌های صنعت برق کشور به عنوان کتاب برتر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب در ۱۱ فصل تدوین شده است که توسط انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر منتشر شده است.
کتاب شبکه های هوشمند و ریزشبکه‌ها شامل فصل‌های مقدمه‌ای بر شبکه‌های هوشمند، سیستم‌های اندازه گیری هوشمند، خانه‌های هوشمند، خودروهای برقی و پاسخگویی تقاضا است.
همچنین، پایش، حفاظت و کنترل ناحیه گسترده، تولید پراکنده انعطاف پذیر، مقدمه‌ای بر ریز شبکه‌ها، کنترل ریزشبکه‌ها، حفاظت در ریزشبکه‌ها، شبکه‌های مخابراتی از دیگر فصل‌های این کتاب تخصصی است.
 لوح تقدیر گئورگ قره پتیان عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این جشنواره به امضا وزیر نیرو رسیده و به وی اعطا شده است.
این کتاب با همکاری پروفسور محمد شاهیده پور و دکتر بهروز ذاکر تالیف شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب دانشگاه صنعت برق جشنواره عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی