Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@13:36:36 GMT

جزئیاتی از قرارداد جدید استراماچونی با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۶۰۸

جزئیاتی از قرارداد جدید استراماچونی با استقلال

خرداد: شنیده ها حاکی از آن است که در توافق جدید باشگاه استقلال توانسته استراماچونی را راضی کند تا با دریافت مبلغ بیشتر نسبت به توافق قبلی قرارداد خود را دو ساله با این باشگاه ادامه بدهد.


به گزارش خرداد به نقل از افکارنیوز، آندره آ استراماچونی در تصمیمی غیر منتظره و باورنکردنی یک روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد تا آبی ها در این بازی بدون سرمربی وارد زمین شوند و البته 2 امتیاز حساس بازی را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار ورزشی- تبعات تصمیم جنجالی استراماچونی تا حدی بود که بازیکنان در میکسدزون بعد از بازی با پیکان علیه امیرحسین فتحی مصاحبه کردند و مدیرعامل آبی ها بعد از بیش از یک سال حضور در این باشگاه ناچار شد از سمت خود استعفا کند.
اما دقیقا از فردای بازی با پیکان بود که یک تلاش ملی برای بازگرداندن استراماچونی به ایران آغاز شد، جایی که از هیت مدیره استقلال تا وزارت ورزش و وزارت امور خارجه تلاش خود را آغاز کردند تا هرطور که شده این سرمربی ایتالیایی را به ایران برگردانند.
در این بین استراماچونی دو خواسته داشت، یکی اینکه روشی پیدا شود تا انتقال پولش به صورت قانونی انجام شود که این مشکل به طور کامل برطرف شده است و دیگری اینکه قرارداد سال دوم او فسخ شود تا این مربی بتواند در پایان لیگ نوزدهم برای آینده خود تصمیم گیری کند.
در این بین شنیده ها حاکی از آن است که در توافق جدید باشگاه استقلال توانسته استراماچونی را راضی کند تا با دریافت مبلغ بیشتر نسبت به توافق قبلی قرارداد خود را دو ساله با این باشگاه ادامه بدهد.
در این بین گفته می شود استراماچونی بامداد فردا به ایران می آید تا در بازی با برابر شاهین بوشهر روی نیمکت استقلال بنشیند تا آبی ها بتوانند از حضور او در این دیدار استفاده کنند.
برچسب ها: استراماچونی ، استقلال

منبع: خرداد

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند