Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:39:33 GMT

وضعیت عمومی کمک داور زنجانی رو به بهبودی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۶۱۰

وضعیت عمومی کمک داور زنجانی رو به بهبودی است

محمدعلی حمزه پور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به هوش آمدن این کمک داور زنجانی، خبر خوشحال کننده و مسرت بخشی بود و امید می‌رود طی روزهای آینده از بیمارستان، ترخیص شود. 

وی با بیان اینکه این کمک داور فوتبال در زمان حاضر در بیمارستان ولیعصر(ع) زنجان تحت مداوا و درمان قرار دارد، اظهار داشت: این اداره کل و هیات فوتبال زنجان، پی‌گیر حال این ورزشکار (کمک داور) عرصه فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور، تصریح کرد: شنیده ها، حاکی از این است که این کمک داور زنجانی به خاطر برخی مشکلات روحی ازجمله عدم استفاده از وی در قضاوت بازی‌های فوتبال لیگ برتر امسال، دست به این اقدام زده است.

مسؤول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان نیز گفت: مهرداد نجفی، به خاطر بی مهری‌ها و عدم بکارگیری او در رقابت های لیگ برتر فوتبال از سوی (مبینی) رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، هفته گذشته دست به خودکشی نافرجام زده است.

بهمن عمولر افزود: این کمک داور زنجانی که حدود 30 سال سن دارد قریب سه سال در لیگ برتر به عنوان داور کنار، پرچم زده است و حتی سابقه حضور در بازی‌هایی که علیرضا فغانی به عنوان داور وسط آن را قضاوت می‌کرد را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی اظهار داشت: این کمک داور زنجانی زمانی که در منزل مسکونی خود تنها بوده با استفاده از قرص، اقدام به خودکشی کرده بود که پس از رفتن به کما و انتقال به بیمارستان، خوشبختانه پنجشنبه شب به هوش آمده و با باز شدن چشم‌ها، اطرافیان خود ازجمله برادرش را شناخته است.

عمولر افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی این کمک داور زنجانی که زیر نظر پزشکان معالج خود تحت مداوا و درمان قرار دارد، روند بهبودی را طی می‌کند.  

برچسب‌ها فوتبال اجتماعی خودکشی زنجان داور ایرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اجتماعی خودکشی زنجان داور ایرانی فوتبال اجتماعی خودکشی زنجان داور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند