Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:06:33 GMT

کاهش نرخ رسمی یورو و ۱۳ ارز دیگر

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۶۱۵

کاهش نرخ رسمی یورو و ۱۳ ارز دیگر

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۷۰۵ ریال و پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۹۹۸ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوییس ۴۲ هزار و ۶۷۶ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۴۷۱ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۵۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۵۰ ریال، روپیه هند ۵۹۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۲۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۵۷ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۸۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۷ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۸۹۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۷ هزار و ۷۰۱ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۹۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۸۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۶ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۲۵ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۹۶۴ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۷۹۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۴ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۱۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۹ ریال، یک هزار وون کره ۳۵ هزار و ۷۶۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۲۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۷۱۳ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۷ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹هزار و ۹۹۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۷۹ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش گذاری شد.

برچسب‌ها دلار یورو بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار یورو بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دلار یورو بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات