Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:17:25 GMT

برترین‌های مسابقات پل ماکارونی گلستان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۷۹۷

برترین‌های مسابقات پل ماکارونی گلستان معرفی شدند

مجید تجر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نام‌نویسی و تحویل سازه برای شرکت در این دوره از مسابقات روز پنجشنبه انجام شد و شروع رقابت‌ها در دو بخش سنگین و هدفمند از ساعت ۹ تا ۱۸ روز جمعه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گنبدکاووس بود.

وی افزود: ۴۸ تیم دانش‌آموزی از گنبدکاووس، مراوه‌تپه، آزادشهر، آق‌قلا، کلاله و گرگان و ۲۰ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های آزاد کلاله، آزادشهر، گنبدکاووس و گرگان و موسسه آموزش عالی مائده گرگان در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در گرایش سنگین، پل‌های ماکارونی تحت نیروی کششی توسط خرپا قرار گرفتند، گفت: در این گرایش در بخش دانش‌آموزی سازه‌های دبیرستان حضرت فاطمه (س) آق‌قلا، دبیرستان فرزانگان دوره اول و هنرستان فاطمه‌زهرا (س) گنبدکاووس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش دانشجویی نیز دانشگاه‌های آزاد گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر مقام های  اول تا سوم را کسب کردند.

تجر ادامه داد: در بخش گرایش هدفمند، سازه‌ها به مدت دو دقیقه وزنه‌ پنج کیلوگرمی را بایستی تحمل می‌کردند که در نهایت تیم‌های دانش‌آموزی دبیرستان ممتازان گرگان، دبیرستان فرهیختگان و دبیرستان سما متوسطه اول گنبدکاووس اول تا سوم شدند و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد گرگان، کلاله و گنبدکاووس نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات استانی، سومین میزبانی گنبدکاووس با همکاری دانشگاه آزاد گنبدکاووس و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شرق استان محسوب می شود، گفت: در پایان مسابقات لوح تقدیر و جوایز نقدی به تیم‌های برتر اهدا شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان آموزش و پرورش گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری نواخته شد

همزمان با ۲۵ فروردین سالروز ملی بزرگداشت شیخ فریدالدین عطار نیشابوری، زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری با حضور مسئولان، عارفان و ادب‌دوستان شهر علم و ادب نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، مهدی دونده، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در مراسم نواختن زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار و اشعار عطار قابل الگوپذیری است؛ همه ما دلمان با عطار است و ما به عنوان مهد فرهنگ و تمدن باید هر روز با عطار بمانیم.

وی افزود: ابر شهر ایران زمین با وجود فرهنگ ایرانی و اسلامی و داشتن سه روز ملی شیخ فریدالدین عطار نیشابوری، حکیم عمر خیام نیشابوری و یاد روز ورود حضرت امام رضا(ع) به نیشابور و نقل حدیث سلسله الذهب نمونه‌ای از شناسنامه فرهنگی ایران و جهان است.

دونده تصریح کرد: برنامه‌های روز ملی عطار نیشابوری همزمان با عید سعید فطر از پنج‌شنبه 23 الی شنبه 25 فروردین 1403 با برپایی نمایشگاه صنایع دستی 10 صبح الی 21 شب در مجموعه فرهنگی آرامگاه عطار نیشابوری کار خود را آغاز کرده است.

 نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیشابور یادآور شد: بعد از ظهر امروز گلباران آرامگاه عطار نیشابوری با حضور مسئولان و مردم و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه فرهنگی و هنری ویژه عموم مردم فرهنگ دوست نیشابوری در محل باغ و آرامگاه مصفای شیخ فریدالدین عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه 26 فروردین 1403 نشست علمی و پژوهشی روز ملی عطار با حضور عطارشناسان و محققان علم و ادب و عرفان همراه با رونمایی از کتابت منطق‌الطیر عطار نیشابوری اثر محمدسادات شرفی و کتاب چشمه‌ای از بینالود اثر محمدهادی صادقی شاعر نیشابوری در محل سالن عطار دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور برگزار می‌شود.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: بیست و یکمین دوره مسابقه بزرگ ادبی روز ملی عطار با عنوان تا سیمرغ ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی،گلستان و سمنان برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با گرامیداشت روز 25 فروردین ماه، روز ملی عطار نیشابوری گفت: بسیار خرسندیم که در راستای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیشابور در ساحت‌های مختلف تربیتی گام برداشته ایم.

سیدمهدی قاضی عنوان کرد: جشنواره بر بال سیمرغ و تجلیل از 30 دانش‌آموز برتر دوره ابتدایی، برگزاری مسابقه تا سیمرغ بین دانش‌آموزان متوسطه و اجرای آن در سطح استان و نواخته شدن زنگ عطار نیشابور در دبیرستان نمونه عطار از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده در این روز ملی است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش نیشابور، انگیزه‌بخشی و توجه به توانمندی‌های دانش‌آموزان است و تلاش کردیم برنامه‌های مهم روز ملی عطار نیز توسط دانش‌آموزان اجراشود.

گفتنی است در این مراسم خوانش غزلیات عطار، سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری توسط اساتید و دانش‌آموزان اجرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • آغاز تجمع مردم گرگان و گنبدکاووس در حمایت از حمله پهپادی سپاه به سرزمینهای اشغالی
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • جای‌گیری ۳۷ واحد دانشگاه آزاد در میان برترین‌ها دانشگاه‌های نوآور و تأثیرگذار اجتماعی جهان
  • زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری نواخته شد