Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سید مقاومت: آمریکایی‌ها وقیحانه در هر نوع اعتراضاتی دخالت می‌کنند و مدعی ارائه کمک‌هایی می‌شوند تا شروط مورد نظر واشنگتن محقق شود.
به گزارش آریا، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکایی‌ها برای سوء استفاده از اعتراضات مردمی و سوار شدن بر موج این اعتراضات به منظور تامین منافع خود تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکایی‌ها وقیحانه در هر نوع اعتراضاتی دخالت می‌کنند و مدعی ارائه کمک‌هایی می‌شوند تا شروط مورد نظر واشنگتن محقق شود.
دبیر کل حزب الله لبنان افزود: هنگامی که در هر کشوری از کشورهای دنیا جنبش ها و اعتراضات مردمی شکل می گیرد، ما شاهد این هستیم که امریکایی ها به سرعت دخالت می کنند این در حالی است که آنها  اساسا هیچ ارتباطی با اعتراضات، تظاهرات ها، انتفاضه ها و انقلاب های مردمی ندارند.
سید مقاومت ادامه داد: سوء استفاده از این اعتراضات، یکی از ابزار‌های آمریکا برای اعمال فشار بر ایران است.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده بودند که در صورت بی نتیجه ماندن فشار‌ها علیه ایران، باید از هر تظاهراتی در هر جایی که ایران در آن حضور دارد، استفاده کنند.
وی افزود: آمریکایی‌ها ادعا می‌ کنند تظاهرات در لبنان از همان ابتدا علیه ایران بود، در حالی که این مسئله واقعیت ندارد. یا آمریکایی‌ها به جهانیان دروغ می‌گویند یا اینکه اطلاعاتی که از مزدوران خود در لبنان دریافت می‌کنند نادرست است. ارزیابی آمریکا از اعتراضات در لبنان نادرست است.
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: برخی گمان می کنند اگر به ایران حمله کنند ایران برای پاسخ به حمله آنها به همپیمانان خود تکیه می کند. من اطلاعات دقیقی در این باره برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها و هر کشور در دست دارم. هر کشوری به ایران حمله و تجاوز کند این ایران است که پاسخ آنها را می دهد.
وی ادامه داد: اعتبار جمهوری اسلامی ایران این مساله را نمی پذیرد که در مقابل هر گونه تجاوز به این کشور، ساکت بنشیند و (تنها) به همپیمانان و دوستان خود برای پاسخ تکیه کند.
سید حسن نصر الله ادامه داد: آمریکایی ها می گویند ما برای فشار به ایران ابزار های مختلفی داریم. یکی از این ابزار ها تنش و ناآرامی در کشورهای منطقه است.امریکایی ها به اعتراضات ، تظاهرات وناآرامی ها در لبنان، سوریه، عراق و یمن به عنوان ابزاری برای اعمال فشار به ایران نگاه می کنند.
وی خاطر نشان کرد مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره تظاهرات در لبنان گفت: بحران در لبنان نتیجه حضور حزب الله است و باید از دست آن خلاص شد. سخنان پمپئو، بیانگر اعمال فشار او بر لبنان برای کنار زدن حزب الله از حکومت است که چنین اقدامی با توجه به حضور مردمی حزب الله، غیرممکن است. سوء استفاده آمریکا از تظاهرات در لبنان آشکار است و همزمان با آن، اسرائیلی‌ها هم آنچه را که در لبنان رخ می‌دهد فرصتی برای خود می‌دانند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دولت آمریکا به نیاز‌های مردم در لبنان و منطقه به عنوان ابزاری برای اعمال فشار بر ایران نگاه می‌کند. دولت آمریکا تصور می‌کند این تظاهرات، انقلاب ملت لبنان علیه حزب الله است.
وی افزود: دولت آمریکا درک می‌کند که نمی‌تواند حزب الله را از مجلس لبنان حذف کند.
سید حسن نصرالله گفت: دولت آمریکا به دنبال حل مشکلات خود و مشکلات اسرائیل است و به دنبال حل مشکلات ملت لبنان نیست.
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به سخنان مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا افزود: حزب الله خطر واقعی برای اسرائیل است و با طمع ورزی و تهدیدات آن مقابله می‌کند. حزب الله خطری برای طرح‌های سلطه جویانه آمریکا در منطقه است و در بسیاری از صحنه‌ها حضور دارد.
سید حسن نصر الله گفت: یکی از اظهار نظر‌های مضحک در صحبت‌های اخیر پمپئو این بود که گفت: امریکا حاضر است مردم لبنان را برای خارج کردن حزب الله از کشور و حکومت مساعدت کند اما چگونه می‌توان حزب الله را از کشورشان خارج کرد. آن‌ها فکر می‌کنند حزب الله از کشور‌های عربی و اسلامی از آسیا، افریقا و امریکای لاتین تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیر کل حزب الله لبنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است