Web Analytics Made Easy - Statcounter

این سفر یک روزه طبق هماهنگی‌ها، برنامه‌ریزی و مکاتبه نمایندگان ملایر با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، چندین مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز جامع سلامت و مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان مهر افتتاح می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: از مدتها پیش به دنبال دعوت از وزیر بهداشت و درمان بودیم و در جلسه های حضوری و مکاتبات شفاهی از سعید نمکی برایحضور در این شهرستان دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کاظمی افزود: به تازگی نیز در ملاقاتی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتم از وی قول گرفتم هفته جاری به ملایر سفر کند.

وی با بیان اینکه در این سفر حدود ۳۵ میلیارد تومان طرح بهداشتی و درمانی بهره برداری می شود، افتتاح مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز جامع سلامت، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فخریه و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر را از جمله این طرح ها در سفر وزیر بهداشت و درمان برشمرد.

نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بیان کرد: سعید نمکی در این سفر از چندین طرح بهداشتی و درمانی در دست اجرا همچون اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز حاج حسن توکلی نیز بازدید خواهد کرد.

کاظمی حضور وزیر بهداشت و درمان به ملایر و بررسی نیازهای این حوزه را از نزدیک نتیجه بخش دانست و افزود: پیش از این از وی دستور تجهیز و تامین نیروی انسانی و نیازهای تجهیزاتی مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان را اخذ کردیم که این سفر می تواند در تامین این نیازها موثر باشد.

وی گفت: همچنین در سفری که وزیر وقت بهداشت و درمان به ملایر داشت، مجوز دانشکده پیراپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر را با ۲ رشته پرستاری و اتاق عمل اخذ کردیم و برای اخذ مجوز سه رشته دیگر نیز پیگیری های لازم را انجام دادیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا با پیگیری و ملاقات با معاون وزیر بهداشت و درمان دستور لازم برای اخذ سه رشته کارشناسی تغذیه، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت داده شد که در این سفر این سه رشته به ۲ رشته قبلی اضافه خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: در سفر وزیر بهداشت و درمان به دنبال این هستیم تا دانشکده پرستاری ملایر ردیف اعتباری ویژه پیدا کند.

وی تکمیل و راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر را از مهمترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان ملایر عنوان کرد و افزود: اتاق عمل این مرکز در یکی از طبقات مرکز اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) در حال احداث است که تجهیزات مورد نیاز این مرکز توسط هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است.

نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر اورژانس و اتاق عمل مرکز آنژیوگرافی ملایر را یکی از ضرورت ها و درخواست های مهم در این سفر به ملایر عنوان کرد.

کاظمی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی ما پاسخگوی نیازهای پزشکی و درمانی در ملایر است، تاکید کرد: در این سفر قول تامین بخشی از نیازهای تخصصی و تجهیزاتی این حوزه را از وزیر بهداشت و درمان می‌گیریم.

وی ایجاد تحول قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان و ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و شهری را حاکی از اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: در یکی دو سال گذشته انقلاب عظیمی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان رخ داد.

عضو ارشد فراکسیون امید مجلس دهم با بیان اینکه از این راهکار قانونی در اجرای طرح تحول سلامت گام های بزرگی در این حوزه برداشتیم ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان های امام حسین(ع)، مهر و بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی مشغول ساخت و ساز و توسعه هستند و حدود ۹۰ درصد از مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز سفر وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان را مهم و دارای خیر و برکت در این حوزه دانست و گفت: پیگیری های زیادی برای دعوت از وزیر بهداشت و درمان به ملایر داشتیم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: در سال های گذشته پیگیری های موثری برای احداث مراکز درمانی روستایی و شهری در قالب خانه های بهداشت، درمانگاه و مراکز جامع سلامت، اخذ مجوز بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز، اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر و تکمیل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فخریه انجام شد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته اقدامات مهم و مفیدی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت و تحول بزرگی در این حوزه اتفاق افتاد.

ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی و فوق تخصصی است.

برچسب‌ها طرح تحول نظام سلامت افتتاح طرح محمد کاظمی ملایر بهداشت و درمان سعید نمکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح تحول نظام سلامت افتتاح طرح محمد کاظمی ملایر بهداشت و درمان سعید نمکی طرح تحول نظام سلامت افتتاح طرح محمد کاظمی ملایر بهداشت و درمان سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت