Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:48:35 GMT

تعطیلی برخی از نهادهای وابسته به جریان صدر در عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۰۶۸

تعطیلی برخی از نهادهای وابسته به جریان صدر در عراق

جریان صدر عراق از بسته شدن برخی از موسسات وابسته به این جریان به مدت یک سال خبر داد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه‌نیوز، دفتر «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر در عراق، بامداد امروز- شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی موسسات وابسته به جریان صدر به مدت یک‌سال تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، دفتر ویژه صدر، اداره مرقد «شهید سید محمد صادق صدر» و سرایا السلام از این مسئله مستثنی شده‌اند و همچنان فعالیت خواهند داشت.

دفتر صدر علت بسته شدن این مؤسسات را ذکر نکرده است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشورها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

کد خبر 6085737

دیگر خبرها

  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است