Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، «مهناز جعفریان» افزود: این طرح به همت معاونت استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان و در راستای سیاست‌های سازمان ملی استاندارد اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح مشتریان ۲ فروشگاه بزرگ استان مرکزی به سووالات مرتبط با موضوعات استاندارد و میزان آشنایی با آن مورد پرسش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی گفت: این طرح حمایت از حقوق مصرف کننده را در دستور کار داده و در آن میزان رضایت‌مندی و اعتماد مردم از استاندارد کالا و خدمات مورد ارزیابی  قرار داده گرفت.

جعفریان افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص مفاهیم و اصول  استاندارد و استانداردسازی از جمله مهمترین اهداف این طرح است.

۶۶۴ واحد تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در استان مرکزی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای ماه مبارک رمضان امسال طراحی برنامه‌های جز خوانی قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و فضاهای عمومی بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

وی افزود: اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» دیگر برنامه این اداره کل در ماه مبارک رمضان بوده است که این پویش در قالب برپایی نمایشگاه در حاشیه محفل قرآن خوانی چهارباغ اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مسابقات به عنوان متمم برنامه‌های پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم، اضافه کرد: برای این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان می‌توانند عدد را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۸۹ ارسال کنند، ادامه داد: به زودی سوالات مسابقه نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6063406

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته